Kötirési pontok Magyarország számára a globális Shared Service Centre (SSC) szektorban
Saved in:
Main Author: | Szeder Attila Zsolt |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | shared service centre SSC kitörési pontok Magyarországi SSC szektor megosztott szolgáltató központok szervezeti felépítés vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48845 |
Similar Items
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra
: Herbert Alexandra
Productivity during covid caused remote work in the case of an HR shared service centre’s regional team
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina
: Kovács Klaudia Krisztina
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás
: Horváth Tamás
Munkavállalói készségek és a globális foglalkoztatás, avagy hogyan lett Magyarország Shared Service paradicsom?
: Nagy Krisztián Kevin
: Nagy Krisztián Kevin
Munkáltatói márkaépítés az SSC szektorban, a Fressnapf International Business Services vonatkozásában
: Sipos Melinda
: Sipos Melinda
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, összehasonlítása más modellekkel, illetve megjelenése a vállalati gyakorlatban
: Szokola Szabolcs
: Szokola Szabolcs
A szolgáltató központok (Shared Service Centerek-SSC) jelene és jövője az automatizáció térhódítása következtében
: Pintér Katalin
: Pintér Katalin
Lehetséges kitörési pontok a válságból Magyarország, Románia valamint Bulgária együttműködése
: Szabó Zsolt
Published: (2013)
: Szabó Zsolt
Published: (2013)
Friss diplomások munkavállalási motivációja az SSC szektorban
: Szántó Márton Attila
: Szántó Márton Attila
Az SSC-k működésének, pénzügyi folyamatainak bemutatása és elemzése a Grundfos Shared Services Kft-n keresztül
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A service desk működése a Roche SSC-nél
: Mándics Barna
: Mándics Barna
Karriertervezés a Shared Service Centerben
: Kiss Dániel Bálint
: Kiss Dániel Bálint
A Shared Service Centerek folyamatelemzése
: Tóth Krisztina
: Tóth Krisztina
Shared Service Centerek Folyamatelemzés és értékelés a GE Healthcare Shared Service Centerének bemutatásán keresztül
: Buza Anna
: Buza Anna
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Szolgáltató központok Magyarországon. Hazánk versenyképességének vizsgálata az SSC szektorban
: Cseh Viktória
: Cseh Viktória
A shared service modell pénzügyi szempontú vizsgálata
: Kránicz Judit
Published: (2016)
: Kránicz Judit
Published: (2016)
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Centre of peripheries, the comparison of euroregions in Eastern and Western Europe
: Mátrai Katalin
: Mátrai Katalin
Cultural centre's operation under the current economic climate
: Máté-Tóth Zsófia
: Máté-Tóth Zsófia
Analysis of Shared Service Centers from Different Aspects
: Jágri Ádám
: Jágri Ádám
A munkahelyi stressz és a mentális jóllét az SSC szektorban
: Pásztor Judit
: Pásztor Judit
Csatlakozási pontok a valószínűségszámítás és a statisztika oktatásában
: Kovácsné Székely Ilona
Published: (2003)
: Kovácsné Székely Ilona
Published: (2003)
A Grdundfos Financial Shared Services Kft vállalatirányítási rendszere
: Kemény Kitti
: Kemény Kitti
A Shared Service Centerek (közös szolgáltató központok) bemutatása
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
Frissdiplomások elhelyezkedésének elősegítése a magyar SSC szektorban a felsőoktatási képzésen keresztül
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
A pandémia hatása a munkarendekre és az ösztönzésre az SSC szektorban
: Szépvölgyi Márton Pál
: Szépvölgyi Márton Pál
A lean menedzsment létjogosultsága a szekunder szektorban és gyakorlati alkalmazásának vizsgálata egy világméretű nagyvállalat shared service centerében.
: Oles Máté
: Oles Máté
A Shared Service Centerek szerepe a multinacionális vállalatok életében
: Király Rebeka
: Király Rebeka
Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében
: Pásztor Gábor
: Pásztor Gábor
A shared service centerek szerepe a vállalati hatékonyság növelésében
: György Hanna
: György Hanna
CSR stratégia lehetőségeinek kiaknázása a Vodafone Shared Services Budapestnél
: Váradi Adrienn
: Váradi Adrienn
Pályekezdők kilátásai Magyarországon- Shared Service Center, mint elhelyezkedési lehetőség
: Kárász Tünde
: Kárász Tünde
Lean Six Sigma folyamatfejlesztési módszerek alkalmazása Shared Service Center környezetben
: Fenyő Dóra
: Fenyő Dóra
Egy alacsony létszamú Shared Service Center fejlődése, és versenyképessége hazánkban
: Illés Bence
: Illés Bence
Marketingtevékenység az SSC szektorban - Az employer branding szerepe a munkaerő megtalálásában és megtartásában
: Páva Andrea
: Páva Andrea
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Similar Items
-
A Shared Service Center (SSC) bemutatása, KPMG-KGSH kialakulása
: Herbert Alexandra -
Productivity during covid caused remote work in the case of an HR shared service centre’s regional team
: Juhász Eszter -
Shared Service Centerek megléte vidéken - egy fiktív SSC üzleti terve
: Kovács Klaudia Krisztina -
Shared Services Center (SSC), avagy a multinacionális cégek magyarországi szolgáltató központjai
: Horváth Tamás -
Munkavállalói készségek és a globális foglalkoztatás, avagy hogyan lett Magyarország Shared Service paradicsom?
: Nagy Krisztián Kevin