Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Kóczián Katalin |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ügyfél elégedettség versenyképesség vásárlói döntés márkaarculat alakulása ügyfélkapcsolat hatékonyság vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/48913 |
Similar Items
A MAGYAR AUTÓKERESKEDELEM SAJÁTOSSÁGAI A DUNA AUTÓ ZRT. TEVÉKENYSÉGÉNEK TÜKRÉBEN
: Varjasi Gergő
: Varjasi Gergő
Autókereskedelem és logisztika a Peugeot Hungária Kft.-nél
: Lénárt Bernadett
: Lénárt Bernadett
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita
: Cseh-Németh Zita
Szervizköltségek elszámolása a Spirit Auto Kft. példáján keresztül
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Duna-partok változó városrész, változó szerep
: Dorogi Anna Katalin
: Dorogi Anna Katalin
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
A Duna Budapest Mosolya, avagy a Duna és a Duna-part Turizmusban Betöltött Szerepe Budapesten
: Simon-Fiala Dániel
: Simon-Fiala Dániel
A Duna Budapest Mosolya, avagy a Duna és a Duna-part turizmusban betöltött szerepe Budapesten
: Simon-Fiala Dániel
: Simon-Fiala Dániel
Autó alkatrész beszerzésének folyamata a Porsche Inter Auto Hungária Kft. bemutatásán keresztül normál és egyedi megrendelések alapján
: Palik Zsófia
: Palik Zsófia
Az amatőr labdarúgás pénzügyi helyzetének bemutatása a Duna Aszfalt TVSE példáján keresztül
: Oláh Máté
: Oláh Máté
Egy autós mozi alapításának lépései
: Smírer Barbara
: Smírer Barbara
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája
: Vass Gergő Dániel
: Vass Gergő Dániel
A DunaPro disztribúciója
: Bonnyai Tünde
: Bonnyai Tünde
A vendéglátóipari rendezvények piaci pozíciója, gazdálkodásának elemzése a Duna-Parteam Kft. példáján keresztül
: Piókerné Szentpáli Mónika
: Piókerné Szentpáli Mónika
A hazai ingatlanpiac a Duna House optikáján keresztül
: Istenes Anna Franciska
: Istenes Anna Franciska
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Az Unix autó Kft. logisztikai rendszere
: Nagy Lőrinc Ambrus
: Nagy Lőrinc Ambrus
Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása
: Angi Tamás Nimród
: Angi Tamás Nimród
A Duna Szálloda Zrt. gazdálkodásának elemzése több év beszámolója alapján
: Király Mariann
: Király Mariann
Autóipari beszállító stratégiai helyzete az elektromos autó trend elemzésén keresztül.
: Papp Zsuzsa
: Papp Zsuzsa
A Duna menti svábok esküvői szokásvilága Szomód és Dunaszentmiklós példáján
: Bereczki Tímea
: Bereczki Tímea
A Duna Palota Nonprofit Kft.
: Kun Zsófia
: Kun Zsófia
A Duna House marketingkommunikációs stratégiája
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
A KKV-k hitelezési folyamata, és a folyamat eredményességének visszamérése, ügyfélelégedettség kutatással
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin
: Réfi Katalin
A magyar járműipar az elektromos autó tükrében
: Ádám Kristóf Éliás
: Ádám Kristóf Éliás
Telephelyválasztás jelentősége a marketingben - Walter Autó Kft.
: Meiszter Miklós
: Meiszter Miklós
A szolgáltatásmarketing egy autós asszisztencia-biztosítás esetében
: Váradi Regina
: Váradi Regina
A magyar autóipar az elektromos autó tükrében
: Ádám Kristóf Éliás
Published: (2018)
: Ádám Kristóf Éliás
Published: (2018)
Az UNIX Autó Kft. beszerzési rendszerének elemzése
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Ökológiai lábnyom vizsgálata az autó alkatrész iparágban
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Az Unix Autó Kft arculatának átfogó elemzése
: Lackner Gergely Márk
: Lackner Gergely Márk
Partnerkockázat mérése, modellezése, kezelése
: Szekeres Gábor
: Szekeres Gábor
Az ingatlanmarketing bemutatása a Duna House hálózat stratégiai elemzésén keresztül
: Kindler Nóra
: Kindler Nóra
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
Similar Items
-
A MAGYAR AUTÓKERESKEDELEM SAJÁTOSSÁGAI A DUNA AUTÓ ZRT. TEVÉKENYSÉGÉNEK TÜKRÉBEN
: Varjasi Gergő -
Autókereskedelem és logisztika a Peugeot Hungária Kft.-nél
: Lénárt Bernadett -
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
: Bognár Boglárka -
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita -
Szervizköltségek elszámolása a Spirit Auto Kft. példáján keresztül
: Tóth Eszter