Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bencsik Vivien
További közreműködők: Fodor Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B
Ügyfélkapcsolat
CRM
Magyar Telekom
Vállalati stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/490

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg490
005 20221011105205.0
008 150305suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bencsik Vivien 
245 1 0 |a Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bencsik Vivien 
695 |a B2B 
695 |a Ügyfélkapcsolat 
695 |a CRM 
695 |a Magyar Telekom 
695 |a Vállalati stratégia  
700 0 1 |a Fodor Mónika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/490/1/Bencsik%20Vivien%20-%20%C3%9Cgyf%C3%A9lszolg%C3%A1lati%20trendek%20a%20B2B%20piacon%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés