Developing a tool for tracking customer satisfaction of DNA United Forwarders B.V.
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Mosonyiné Ádám Gizella |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Fogyasztási szokások Fogyasztói magatartás Elégedettség Szolgáltatásmarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4900 |
Hasonló tételek
A Celanese Europe B.V. nemzetközi közúti fuvarozásához kapcsolódó többletköltségeinek elemzése
: Magyar Dóra
: Magyar Dóra
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes
: Bacsa Soma Dénes
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea
: Németh Andrea
A Sun Enterprises B.V. anyaggazdálkodási folyamatainak optimalizálása a Lean Six Sigma módszer használatával
: Krajcsovicz Ditta
: Krajcsovicz Ditta
Feasibility study is it worth for Kaefer-Opticon B.V. to enter with Ippokampos Interior Technology S.A. on the Dutch market?
: Kocsis Anita
: Kocsis Anita
CustomAir Services – The key to customer satisfaction and loyalty in the aviation industry
: Rigó Krisztina
: Rigó Krisztina
Measuring customer satisfaction os Adversum Ltd.
: Karmazin Regina
: Karmazin Regina
Customer Satisfaction in Hotels The Role of Human Factor in Delivering Quality Service Case of 2 Ciels Hotel
: Belhimer Najoua
: Belhimer Najoua
Customer Satisfaction in the Boutique Hotel A Case Study in Stories Hotel Budapest
: Dewantoro Ganang Bagus
: Dewantoro Ganang Bagus
The Implementation of online marketing tools to raise customer awareness
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
Customer satisfaction survey in the Oriental Spa and Fitness Centre
: Hajnal Csilla
: Hajnal Csilla
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Impact Of Employees’ Spiritual Welfare and Happiness on Customer Satisfaction and Value Creation A Comparison Between Hungary and The United Kingdom
: Molnár Dzsenna Hanna
: Molnár Dzsenna Hanna
Driving Luxury on the Race Track A Comparative Analysis of Luxury Brand Marketing Strategies in Motorsports
: Chavez Mora Rafael
: Chavez Mora Rafael
An existing catering unit's developing plan
: Pacsika Csilla
: Pacsika Csilla
The institution of the loss-carry forwards
: Baranyai Dénes
: Baranyai Dénes
Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America
: Peretsényi Dániel
: Peretsényi Dániel
Reverse logistics with regards to return services and its impact on customer satisfaction
: Tran Van Khai
: Tran Van Khai
Examination of the relationship between customer satisfaction and experiential thinking in case of hotel staying
: Guo Juncen
: Guo Juncen
An Exploratory Investigation of the Transition of Road Tolling in Hungary with Digitalization and Customer Satisfaction in Focus
: Morvai Viktor
: Morvai Viktor
Analysis of Front Office Service Quality and Their Impact on Customer Satisfaction in the Hotel Industry
: Hevesi Dejan Ernő
: Hevesi Dejan Ernő
EDI adatminőség optimalizálása a Track & Trace bevezetése céljából
: Lehoczki Gyöngyi
: Lehoczki Gyöngyi
Enhancing Customer Satisfaction and Loyalty through Service Dominant Logic A Customer Journey Analysis of Pang Dong Lai Trading Group in the Omni-Channel Retail Landscape
: Liu Jintao
: Liu Jintao
Case study and developmental business plan of an F&B Unit in Bükfürdő
: Hock Rafael
: Hock Rafael
Tracking Asian economic integration from ASEAN to RCEP FTA initiatives
: Jamiyansuren Purevdulam
: Jamiyansuren Purevdulam
Analysis of Logistic system and freight forwarding in Laos
: Inthakoummane Phonemany
: Inthakoummane Phonemany
The investigation of the role of the transport and forwarding in today’s challenges
: Chamik Dorottya
: Chamik Dorottya
Service Delivery And Customer Satisfaction In The Hospitality Industry (The Case Of Coconut Groove Regency Hotel)
: Amoah Michael
: Amoah Michael
The changing methods and tools of traditional hotel brands for building brand loyalty among Millennial customers
: Tóth Kata Krisztina
: Tóth Kata Krisztina
The impact of corporate culture on employees' career development satisfaction The case of Bank of China
: Zhang Mingcheng
: Zhang Mingcheng
Changes in Employee and Customer Satisfaction in Budapest Mercure Castle Hill after the COVID-19 Pandemic
: Zábrák Kata
: Zábrák Kata
The Importance of Learner Training as a Tool to Help Develop Autonomous Learners
: Kolláth Katalin
Megjelent: (1996)
: Kolláth Katalin
Megjelent: (1996)
Az eye tracking kutatásmódszertan alkalmazhatóságának lehetőségei szállásközvetítő weboldalak használhatósági tesztelésében
: Szabó-Hortobágyi Dóra
: Szabó-Hortobágyi Dóra
The Mexican tourist program “Magic Towns” as a tool in the tourist development of Hungary
: Cataño G Pamela Y
: Cataño G Pamela Y
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya
: Mozsár Orsolya
Folyamatjavítási eszköz a DHL Global Forwarding-nál
: Choma Kata
: Choma Kata
Sustainable development efforts in hotels, their best practices, and connections to the Sustainable Development Goals of the United Nations
: Ország Lili
: Ország Lili
Crutial factors of customer satisfaction that can be used to maintain or enhance market share of a corrugted company
: Sajben Fanni
: Sajben Fanni
Eye tracking vs Survey in Measuring Attention Towards Nature-Based Contents Instagram Marketing of Rural Destinations
: Bal Damla
: Bal Damla
How to develop and break into the international market as a startup by marketing tools The comparison of the marketing activities of Mei Kawa and Nanushka
: Bukovics Aliz
: Bukovics Aliz
Hasonló tételek
-
A Celanese Europe B.V. nemzetközi közúti fuvarozásához kapcsolódó többletköltségeinek elemzése
: Magyar Dóra -
Vevői- és termék elégedettség mérése a Sony Europe B.V Magyarország kereskedőinél
: Bacsa Soma Dénes -
Customer satisfaction with the B2B Philips Lighting electronic catalogue
: Németh Andrea -
A Sun Enterprises B.V. anyaggazdálkodási folyamatainak optimalizálása a Lean Six Sigma módszer használatával
: Krajcsovicz Ditta -
Feasibility study is it worth for Kaefer-Opticon B.V. to enter with Ippokampos Interior Technology S.A. on the Dutch market?
: Kocsis Anita