A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hajnal Gábor
További közreműködők: Szántó Dr. Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Big Five
Diszpozicionális
Pszichológia
Személyiségprofil
Vásárlói magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/4918

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg4918
005 20160524161830.0
008 160319suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hajnal Gábor 
245 1 2 |a A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései  |c Hajnal Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Big Five elméletből nyerhető személyiségprofilok és a vásárlói magatartás összefüggései 
695 |a Big Five 
695 |a Diszpozicionális 
695 |a Pszichológia 
695 |a Személyiségprofil 
695 |a Vásárlói magatartás 
700 1 |a Szántó Dr. Szilvia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/4918/1/Hajnal_Gabor_Szakdolgozat_vegleges.pdf  |z Dokumentum-elérés