Fejlődés az élvonalban- Szervezési és szervezeti folyamatjavítás az IBM DSS Kft.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Kohajda Zsófia |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | folyamatjavítás lean six sigma business process reengineering total quality management átalakulás folyamata üzleti folyamat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49297 |
Hasonló tételek
Vezetői információs rendszer és a kontrolling kapcsolata az IBM DSS Kft-nél
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
Szervezési és szervezeti folyamatjavítás a Lead Management rendszer segítségével
: Oláh Katalin
: Oláh Katalin
Szervezeti folyamatjavítás gyakorlati megvalósítása az építőiparban
: Horváth Lívia
: Horváth Lívia
Új marketingstratégia kialakítási lehetőségének vizsgálata a DSS Consulting Kft.-nél
: Marxer Balázs
: Marxer Balázs
Az IBM vállalatértékelése
: Pecz Tamás
: Pecz Tamás
IBM az új korszak hajnala
: Aradi-Kovács Kitti
: Aradi-Kovács Kitti
Folyamatjavítás és változásmenedzsment egy magyar kereskedelmi bank vonatkozásában
: Molnár Renáta
: Molnár Renáta
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Számlázási folyamatok és az ezt támogató rendszerek az IBM-nél
: Földvári Viktor
: Földvári Viktor
Egyetemi toborzás stratégia kialakítása, Az IBM Hungary ISSC-nél
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
Az IBM Hungary ISSC Kft. teljesítményértékelési rendszerének elemzése
: Veszprémi Borbála
: Veszprémi Borbála
Az IBM ISSC Hungary Kft. Minőségmenedzsment rendszerének vizsgálata
: Kovács Ádám
: Kovács Ádám
Az IBM marketingkommunikációja az egyetemi kapcsolatok tükrében
: Pazicska Katalin
: Pazicska Katalin
IBM Data Storage System IT Kft raktározási folyamatainak bemutatása és számlagenerálás egyszerűsítése az Agility Magyarország Kft-nél
: Nagy Barbara
: Nagy Barbara
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek a WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft-nél.
: Vetési Nikolett
: Vetési Nikolett
Az IBM Global Financing számviteli ellenőrzési folyamatainak bemutatása
: Kovácsik László
: Kovácsik László
A minőségirányítás szerepe, fejlődése az IBM Vállalatcsoport beszerzésének folyamatában
: Goron Bettina
: Goron Bettina
Az IBM válasza az Olaszországban bevezetett kötelező elektronikus számlázás kihívásaira
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek a Központi Okmányirodában
: Zsinkó Réka
: Zsinkó Réka
A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása
: Keserű Katalin Ibolya
: Keserű Katalin Ibolya
IBM's commercial activity in the market – the role of IGF and the impact of Kyndryl
: Sipos András
: Sipos András
IBM Planning Analytics és Excel VBA makrók integrálása az üzleti teljesítménymenedzsmenthez
: Siraky Rebeka
: Siraky Rebeka
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása
: Bárdos Megyer
: Bárdos Megyer
Szervezési és szervezeti folyamatjavíási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása
: Simon Erik
: Simon Erik
A mesterséges intelligencia lehetőségei az üzleti életben az IBM innovációs megoldásain keresztül
: Hábetler Annamária
: Hábetler Annamária
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása az idősgondozási szektorban
: Dudás Csongor László
: Dudás Csongor László
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása Outsourcing
: Sándor Gabriella
: Sándor Gabriella
Fenntartható fejlődés az Európai Unió műanyagiparában
: Galambos Zsófia
: Galambos Zsófia
Toborzás és kiválasztás a Manpower Munkaerő-Szervezési Kft.-nél
: Dollenstein Nóra Virág
: Dollenstein Nóra Virág
A szolgáltató központok helyválasztása, hatása a gazdaságra és az anyavállalatra az IBM példáján keresztül
: Szilágyi Domonkos
: Szilágyi Domonkos
How to engage employees considered to be innovators to turn the introduction of IBM Connections into success.
: Malata Alexandra Dorina
: Malata Alexandra Dorina
Az általános számítástechnikai kultúra és a gazdasági fejlődés összefüggései a Schrack-Seconet Kft-nél.
: Berze Attila Miklós
: Berze Attila Miklós
Szervezési- és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása egy magyar cégcsoportnál
: Csepregi Lajos György
: Csepregi Lajos György
Üzleti intelligencia eszköz (IBM Cognos 8 Planning) bevezetése, egy üzleti folyamat fejlesztéséhez
: Gombos Gábor Emánuel
: Gombos Gábor Emánuel
Az értékesítésben dolgozók szervezeti felépítése a Hajó Kanál KFT-nél
: Kövesdi Enikő
: Kövesdi Enikő
Az E.ON Energiaszolgáltató Kft-nél történt szervezeti átalakulások belső kommunikációja
: Stark Anett
: Stark Anett
A fejlődés mozgatórugója Az áruszállítás
: Kapin Dávid Richárd
: Kapin Dávid Richárd
A szervezeti identitás sajátosságai a Websupport Magyarország Kft-nél a felvásárlást követően
: Schmidt Zsófia
: Schmidt Zsófia
Fenntartható fejlődés- Az elektromos autózás helyzete
: Horváth Ágnes
: Horváth Ágnes
Hatékony szakmai fejlődés a Knorr-Bremse Vasúti Jármű Rendszerek Hungária Kft.-nél belső képzések gyakorlati alkalmazása
: Adamik Regina
: Adamik Regina
Hasonló tételek
-
Vezetői információs rendszer és a kontrolling kapcsolata az IBM DSS Kft-nél
: Tóth Gergő -
Szervezési és szervezeti folyamatjavítás a Lead Management rendszer segítségével
: Oláh Katalin -
Szervezeti folyamatjavítás gyakorlati megvalósítása az építőiparban
: Horváth Lívia -
Új marketingstratégia kialakítási lehetőségének vizsgálata a DSS Consulting Kft.-nél
: Marxer Balázs -
Az IBM vállalatértékelése
: Pecz Tamás