A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
Saved in:
Main Author: | Vörös Gábor Dániel |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | mobilkommunikáció Hipernet EU brandépítés márka beruházás cégérték |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49402 |
Similar Items
Telenor termékek piaci elemzése
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Nyíregyháza turizmusfejlesztési koncepciója
: Wágner Laura Dalma
: Wágner Laura Dalma
Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája
: Palóc Liliána Dragina
: Palóc Liliána Dragina
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland
: Kiss László Roland
Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Vállalat- és márkaépítési problémák és megoldások művészeti ágazatokban
: Szegedi Sára
: Szegedi Sára
A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában
: Honti Luca Ráhel
: Honti Luca Ráhel
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Telenor Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Nagy Krisztián
: Nagy Krisztián
Helyi termék elosztó központ elméleti koncepciója logisztikai szempontból
: Márkus Mónika
: Márkus Mónika
Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
: Krisztik Erika
: Krisztik Erika
A zöld irodák koncepciója és hatása a munkavállalói elégedettségre
: Kriveczky Luca
: Kriveczky Luca
A munkavállalói élmény, mint szervezetfejlesztési eszköz, annak megvalósítása a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Göncz Krisztián
: Göncz Krisztián
Új-Zéland turisztikai koncepciója - Egy magyarral ellentétes idegenforgalmi stratégia elemzése
: Rajcziová Adriana
: Rajcziová Adriana
A logisztikai beszerzés kiszervezésének koncepciója és megvalósíthatósága a hazai kkv szektorban
: Kustán Bertalan
: Kustán Bertalan
A kínai import folyamatának vizsgálata és elemzése a Telenor Magyarország Zrt. egy beszállítóján keresztül
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
A Telenor Magyarország Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének elemzése 2009-2012 évi beszámolók alapján
: Magyari Norbert
: Magyari Norbert
Digitalizációs megoldások egy kereskedelmi bankban Egy online hiteligénylő rendszer kialakítása/koncepciója
: Hegedűs Róbert
: Hegedűs Róbert
A hagyományokon nyugvó Duna Palota rendezvényhelyszín újranyitási koncepciója és pozicionálása a rendezvénypiacon
: Tollas Tímea
: Tollas Tímea
Interdiszciplináris, partnercégek bevonásával megvalósuló projektalapú tanulás koncepciója a BGE három karának együttműködésében
: Kétyi András, et al.
Published: (2023)
: Kétyi András, et al.
Published: (2023)
A projektfinanszírozás sajátosságai egy megvalósult projekt példáján keresztül - A Telenor Magyarország Zrt. béren kívüli juttatásainak megváltoztatása
: Koplányi Petra
: Koplányi Petra
A Profilplast Műanyagtermék Gyártó Kft. marketingterve és marketingstratégiai koncepciója a 2014-es évre
: Kiss Flóra
: Kiss Flóra
Mobilitási csomagok választási hajlandóságának és okainak kutatása a Mobilitás, mint Szolgáltatás koncepciója alapján
: Kerényi Tamás
: Kerényi Tamás
A Római-part, valamint a Kopaszi-gát turisztikai desztinációjának összehasonlítása és fejlesztési javaslatának koncepciója
: Wesselényi Farkas
: Wesselényi Farkas
Divatmarketing kerényi virág koncepciója alapján, avagy milyen szerepet kap a marketing egy divattervező életében?
: Siroki Janka
: Siroki Janka
„Az európai kultúra és történelem" című előadást kísérő német nyelvű szeminárium új oktatási koncepciója
: Bodolay László, et al.
Published: (2006)
: Bodolay László, et al.
Published: (2006)
A nők kisebbségi közösségen belüli szerepének megerősítése és társadalmi inklúzió koncepciója az EFOP-1.4.4-17 BARI SHEJ - NAGYLÁNY-FÁTĂ MÁRÉ programon keresztül.
: Havas Szonja Erna
: Havas Szonja Erna
Arany-e mind, ami fénylik? A magyar főváros imázsának vizsgálata a tartósan Budapesten élő külföldiek és a külföldi turisták körében, valamint annak összevetése a Magyar Turizmus Zrt. imázs- és márkaépítési törekvéseivel Konzulens Készítette:
: Kovács Edina
: Kovács Edina
A marketing hatása a labdarúgásra - Sportmarketing a labdarúgás világában a Covid19 hatásának figyelembevételével
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
A Zwack Unicum Nyrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének bemutatása több éb beszámolója alapján
: Vörös Gábor
: Vörös Gábor
Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
: Vörös Dániel
: Vörös Dániel
Az egyéni vállalkozás indításával kapcsolatos tervezési, szervezési feladatok, különösen a számviteli teendőkkel kapcsolatban
: Vörös Dániel
: Vörös Dániel
A pálinkagyártók marketingkommunikációs stratégiái A kereskedelmi főzdék márkaépítési és kommunikációs tevékenységének elemzése
: Kláben Tamás
: Kláben Tamás
VÁLLALATÉRTÉKELÉS, VÁLLALATÉRTÉKELÉSI MODELLEK ALKALMAZÁSA, FELVÁSÁRLÁS ÉS EGYESÜLÉS – ZWACK UNICUM NYRT.
: Vörös Gábor András
: Vörös Gábor András
A kommunikáció kulcsszerepe a változás bevezetésében
: Vörös Eszter
: Vörös Eszter
A környezeti haszon, a környezeti számvitel számszögéből
: Vörös Orsolya
: Vörös Orsolya
A Panoráma Ingatlanfejlesztő Kft. gazdálkodásának elemzése a beszámolók alapján
: Vörös Miklós
: Vörös Miklós
A fogyasztói attitűd befolyásolásának korszerű eszközei a fesztiválturisztikai marketingben
: Vörös Tamara
: Vörös Tamara
Similar Items
-
Telenor termékek piaci elemzése
: Horváth Ádám -
Nyíregyháza turizmusfejlesztési koncepciója
: Wágner Laura Dalma -
Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája
: Palóc Liliána Dragina -
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn -
RFID hatástanulmány a Telenor Magyarország Zrt.-nél
: Kiss László Roland