VEVŐKAPCSOLAT-MENEDZSMENT ALKALMAZÁSA A GENERAL ELECTRIC DIGITAL SOLUTIONS ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁN
Saved in:
Main Author: | Szekeres Petra |
---|---|
Other Authors: | Németh Dr. Patrícia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM General Electric Vevőkapcsolat ügyfélszolgálat Ügyfélkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4988 |
Similar Items
CRM vevőkapcsolat-menedzsment rendszer alkalmazásával nyíló lehetőségek
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
General Electric – Értékesítés támogatás
: Teimel Ákos
: Teimel Ákos
Operatív lean eszközök gyakorlati alkalmazása a General Electric-nél
: Lik Hanna
: Lik Hanna
The main characteristics of General Electrics and Budapest Bank
: Molnár Brigitta Szonja
: Molnár Brigitta Szonja
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya
: Mozsár Orsolya
A General Electric – Alstom Power akvizició elemző bemutatása
: Pulay Márton
: Pulay Márton
Kanban folyamatok működése a General Electric vállalaton belül
: Zsóka Zsanett
: Zsóka Zsanett
A General Electric veresegyházi Power egységének vállalatgazdasági elemzése
: Balázs Bence
: Balázs Bence
L'analyse du service clientele chez General Electric
: Marcsók Réka
: Marcsók Réka
General Electric magyarországi tevékenysége és a fő üzletága a repülőgépgyártás /
: Sinkovicz István
: Sinkovicz István
A General Electric benchmarking elemzése a Siemens-en keresztül
: Novák Attila
: Novák Attila
A Corporate Social Responsibility megvalósulása a General Electric gyakorlatában
: Sárkövi Stefánia
: Sárkövi Stefánia
Vezetés és motiváció a General Electric budapesti szolgáltató központjában
: Györke Tímea Lina
: Györke Tímea Lina
General Electric és a céges telekommunikáció folyamatai, hatékonyságuk növelése
: Samu Dániel Bálint
: Samu Dániel Bálint
Vezetési stílusok a General Electric új pénzügyi szolgáltató központjában
: Demeter Tímea
: Demeter Tímea
Minőségirányítás és beszállító értékelés a General Electric Zrt.-nél
: Kovács Hajnalka
Published: (2007)
: Kovács Hajnalka
Published: (2007)
Teljesítményértékelés és vezetőképzés a General Electric Hungary Zrt.-nél
: Márkus Anita
Published: (2007)
: Márkus Anita
Published: (2007)
A General Electric vállalati teljesítmény értékelése alternatív mutatók segítségével
: Ungvári László
: Ungvári László
Teljesítményértékelés gyakorlata a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán
: Holmi Laura
: Holmi Laura
Munkaerő-, létszámgazdálkodás Media Markt online ügyfélszolgálatán
: Haris Noémi
: Haris Noémi
A beszerzési folyamatok bemutatása a General Electric Hungary Kft. életében
: Bakos Máté
: Bakos Máté
Projektmenedzsment eljárás a General Electric budapesti Global Operations központ kiépítésében
: Schuckert Renáta
: Schuckert Renáta
A pénzügyi shared service modell folyamatelemzése a General Electric bemutatásán keresztül
: Huszti Henriett
: Huszti Henriett
Az anyagnyilvántartás és gazdálkodás számítógépes rendszere a General Electric fóti telephelyén
: Nagy Balázs
: Nagy Balázs
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023)
: Vojter Noémi
Published: (2023)
A General Electric pénzügyi elemzése és a profitabilitásában szerepet játszó outsourcing tevékenység
: Veres Gergely
: Veres Gergely
Könyvelési feladatok automatizálása – A General Electric Cash accounting automatizálás példáján keresztül bemutatva
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
A mesterséges intelligencia megjelenése a Westend ügyfélszolgálatán keresztül
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
A Blokklánc technológia, mint a Digitális Marketing vevőkapcsolat építő eszköze
: Kárpát András
: Kárpát András
Hofstede kulturális dimenizó elméletének megjelenése a General Electric gyakorlatában a beszerzési tevékenységek szemléletében
: Schaffler Fanni Mercédesz
: Schaffler Fanni Mercédesz
How to change existing invoice processing system of General Electric businesses to decrease unallocated transportation cost?
: Dallos Bence
: Dallos Bence
A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
: Szoboszlai Renáta
: Szoboszlai Renáta
A vállalati migrációs projektek pénzügyi elemzése - A General Electric Global Operations Center példája alapján
: Hajsz Orsolya Alexandra
: Hajsz Orsolya Alexandra
A General Electric Hungary Kft. veresegyházi telephelyén alkalmazott önköltség-számítási rendszer kialakításának és értékelésének bemutatása
: Pocsai Bettina
: Pocsai Bettina
Digital solutions to optimize processes in big corporations in the 21st century
: Khasizada Javid
: Khasizada Javid
A teljesítményértékelés gyakorlata és jelentősége egy nagyvállalat működésében - a General Electric Hungary Zrt. részéről kiemelkedően fontos HR funkciók egyike
: Nemes Brigitta
Published: (2007)
: Nemes Brigitta
Published: (2007)
The Digital Transformation Obstacles and Possible Solutions for Small and Medium-sized Family-owned Businesses in Laos
: Sanonty Vanhsai
: Sanonty Vanhsai
Understanding generational differences in digital consumer behavior the role of generalizations
: Darab Szonja
: Darab Szonja
A Copy General Zrt. marketingkommunikációs tevékenysége
: Csobánczi Nikolett
: Csobánczi Nikolett
Lean menedzsment alkalmazása a szolgáltató szektorban
: Fekete Anett
: Fekete Anett
Similar Items
-
CRM vevőkapcsolat-menedzsment rendszer alkalmazásával nyíló lehetőségek
: Balázs Viktória -
General Electric – Értékesítés támogatás
: Teimel Ákos -
Operatív lean eszközök gyakorlati alkalmazása a General Electric-nél
: Lik Hanna -
The main characteristics of General Electrics and Budapest Bank
: Molnár Brigitta Szonja -
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya