Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
Elmentve itt :
Szerző: | Erős Norbert |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM értékesítés vizsgálata ügyfélkapcsolat-menedzsment fejlesztése kereskedelmi hálózatok BTL eszközök a CRM-ben kisvállalkozás üzleti tervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49904 |
Hasonló tételek
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Egy vállalkozás tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
CRM vevőkapcsolat-menedzsment rendszer alkalmazásával nyíló lehetőségek
: Balázs Viktória
: Balázs Viktória
Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?
: Novák Brigitta
: Novák Brigitta
Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében
: Sörös Dániel
: Sörös Dániel
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
A konfliktusmenedzsment fogalma, problémakezelési módszerei, megjelenési formái egy vállalkozás tevékenységében
: Holló Miklós
: Holló Miklós
A menedzsment gondolkodás helye és szerepe a Magyarországi Evangélikus Egyház tevékenységében
: Balicza Gábor
Megjelent: (2007)
: Balicza Gábor
Megjelent: (2007)
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése
: Wimme Beáta Ilona
: Wimme Beáta Ilona
CRM a gyakorlatban
: Rusvai Norbert
: Rusvai Norbert
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
A TUDÁSTŐKE MEGJELENÉSE EGY SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT TEVÉKENYSÉGÉBEN
: Szakály Tímea Renáta
: Szakály Tímea Renáta
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
Az ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer jelene és jövője egy univerzális banknál.
: Nagy Róbert
: Nagy Róbert
Ügyfélkapcsolat- kezelő rendszerek alkalmazása a hazai agrárszektorban
: Kemény Júlia
: Kemény Júlia
Hasonló tételek
-
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna -
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland -
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter -
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett