A kisvállalkozások online marketing eszköz használata a web 2.0 korszakában
Elmentve itt :
Szerző: | Karczub Gyula |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketing web 2.0 marketingeszközök közösségi média internet kisvállalkozás KKV mikro- és kisvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49934 |
Hasonló tételek
Szenior marketing a Web 2.0 dimenzióban
: Ursz Janka
: Ursz Janka
The development of Ukraine’s Web 2.0 diplomacy
: Derkach Nadiia
: Derkach Nadiia
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A web 2.0 és a hosszú farok
: Szakál Dániel
: Szakál Dániel
Újmédia web 2.0 hatása az egészségügyi kommunikációra
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
Web 2.0 hatása a vendéglátásra és a szállodaiparra
: Major Bence Tamás
: Major Bence Tamás
A web2.0 és a hosszú farok jelenség
: Böszörményi Adrienn
: Böszörményi Adrienn
Tanítás 2.0
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
A Web 2.0 és a közösségi média hatása a marketingkommunikációra -(R)evolúció?-
: Bükkösy Ádám
: Bükkösy Ádám
A Web 2.0 és a kereskedelmi bankok- "hagyományos" vs. "digitális" bankolás
: Kőszegi Alexandra
: Kőszegi Alexandra
Vásárlás, aukció, közösség, avagy WEB 2.0 az aukciós oldalakon és piactereken
: Medgyesi Boglárka Ildikó
Megjelent: (2014)
: Medgyesi Boglárka Ildikó
Megjelent: (2014)
Ingyenesség 2.0 az internet hatása az üzleti modellek alakulására
: Hitzinger András
: Hitzinger András
Introduction of development possibilities of an integrated, WEB 2.0 based content service in the TelCo industry, with special attention to the Hungarian market
: Orbán Bence
: Orbán Bence
Zenemarketing az internet korában, avagy hogyan alakította át a hazai zenekarok marketingtevékenységét a Web 2.0
: Kovács Kinga
: Kovács Kinga
AFR 2.0 bevezetése egy magyarországi nagybanknál
: Török Balázs
: Török Balázs
Gamification 2.0 - The new trend in business life
: Baji Nóra
: Baji Nóra
B2B és B2C marketing eszközök használata a Senio Kft. számára
: Nagy Gyula
: Nagy Gyula
A SZÉLL KÁLMÁN TERV 2.0 és az átalakítások hatásai az önkormányzati rendszerre - javított
: Molnár Balázs Kolos
: Molnár Balázs Kolos
A magyar adórendszer legújabb elemei, avagy a Széll Kálmán – terv 2.0 bevételnövelő intézkedései
: Szunyogh Adrienn
: Szunyogh Adrienn
Az online marketing és a lead generálás használata a B2B szektorban
: Szarvas Diána
: Szarvas Diána
A kapcsolati bankok adaptálása a fintech korszakában Navigálás a mesterséges intelligenciában, a távolságokban és a viselkedési torzításokban a pénzügyi szektor stabilitása érdekében
: Sakshi, Gupta, et al.
Megjelent: (2024)
: Sakshi, Gupta, et al.
Megjelent: (2024)
Japan in the Web of Integrations
: Majoros Pál
Megjelent: (2018)
: Majoros Pál
Megjelent: (2018)
A közösségi média marketing, mint fő marketingkommunikációs eszköz, a mikro- és kisvállalkozások életében
: Mihu Krisztina
: Mihu Krisztina
A bankkártya mint készpénzt helyettesítő fizetési eszköz használata
: Farkas Borbála
: Farkas Borbála
Web elemzés - weboldalak teljesítménymutatói
: Tarr Károly
: Tarr Károly
Online marketing, mint a vevőszerzés eszköze
: Takács Noémi
: Takács Noémi
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Reklámélmény a fogyasztói hatalomátvétel korszakában, avagy használhatók e még a pszichológiai alapvetések a marketingben?
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Web alapú raktárkezelő alkalmazás fejlesztése
: Balassa Viktor
: Balassa Viktor
Az online marketing jelentősége és használata a Posta Biztosítónál
: Salamon Gábor
: Salamon Gábor
A motivációs térkép, mint eszköz használata a munkahelyi mentálhigiénés folyamatokban
: Jancsár Petra
: Jancsár Petra
Generációk marketingkommunikációs eszköz használata - Bízhatunk bennük vagy visszaélnek a helyzettel?!
: Kovács Edit
: Kovács Edit
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Augmented Reality mint Ipar 4.0 eszköz és hatása a szakképzettségre
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
Hasonló tételek
-
Szenior marketing a Web 2.0 dimenzióban
: Ursz Janka -
The development of Ukraine’s Web 2.0 diplomacy
: Derkach Nadiia -
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter -
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra -
A web 2.0 és a hosszú farok
: Szakál Dániel