Kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz, és egy szakmai kiállítás marketingterve
Saved in:
Main Author: | Dudás Dávid |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Szakmai kiállítás Vásár Marketingterv Marketingkommunikáció elemzés üzleti tervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49952 |
Similar Items
Kiállítás másképp, a jövő virtuális kiállítás
: Tóber Edina
: Tóber Edina
Kiállítás szervezés és menedzsment a Tutanhamon kincse kiállítás esettanulmányában vizsgálva
: Laczkó Dóra
: Laczkó Dóra
A Sirha kiállítás marketingkommunikációja
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
Az Utazás Kiállítás funkcióváltásának vizsgálata
: Szabó Fruzsina
: Szabó Fruzsina
Az Utazás kiállítás fejlesztési lehetőségei
: Sidó Nóra
: Sidó Nóra
A kiállítás, mint marketingkommunikációs eszköz szerepe a Magyar Könyvkiadók marketingeszköztárában a XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál bemutatásán keresztül
: Huri Katalin Ágnes
: Huri Katalin Ágnes
Az Utazás kiállítás kommunikációja 2020-ban
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
Az Utazás kiállítás alternatív fejlesztési lehetőségei
: Eszenyi Anna Liza
: Eszenyi Anna Liza
A Design+ kiállítás esemény marketingje a felhasznált marketingkommunikációs eszközök tükrében
: Mocsári Máté Valentin
: Mocsári Máté Valentin
Utazás kiállítás szervezésének és marketing munkájának elemzése
: Horváth Brigitta
: Horváth Brigitta
A kiállítások világa Budapesten - az Esküvő Kiállítás példáján
: Smolek Petra
: Smolek Petra
Az Utazás Kiállítás szervezésének sajátosságai a pandémia idején
: Németh Linett Fanni
: Németh Linett Fanni
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
A budapesti Utazás kiállítás változó szerepe és szervezési sajátosságai
: Sarkadi Dóra
: Sarkadi Dóra
Múzeumi logisztika – Kiállítás-szervezési folyamatok bemutatása a Ludwig Múzeum példáján
: Mészáros Zsófia
: Mészáros Zsófia
Leonardo Da Vinci és a Budapesti lovas c. kiállítás költségvetésének elemző bemutatása
: Rácz Nikoletta
: Rácz Nikoletta
Kiállítások értékesítése a Hungexponál az OTTHONDesign és az Expocasa kiállítás példáján keresztül
: Litavszky Noémi Anna
: Litavszky Noémi Anna
Marketing szerepe a kis- és középvállalkozások körében Az Art Expo Amatőr Művészeti Kiállítás és Vásár marketingstratégiájának kialakítása
: Legendi Adrienn Edina
: Legendi Adrienn Edina
Versenytársa lehet-e a Hungexpo Zrt.-nek a SYMA Rendezvényközpont az Utazás Kiállítás megszervezésében? - Kiállítási helyszínek összehasonlítása -
: Boros Barbara
: Boros Barbara
A coaching mint a szakmai és személyes fejlődés eszköze
: Marics Erika
: Marics Erika
Tehetségkutató, mint közvetett marketingkommunikációs eszköz egy énekes karrierjében
: Vass Viktória
: Vass Viktória
A blog, mint marketingkommunikációs eszköz A szépségblogokban rejlő reklámozás lehetőségei
: Bóna Katalin Emese
: Bóna Katalin Emese
Egy városismereti játék marketingterve
: Orbánné Karaszi Georgina
: Orbánné Karaszi Georgina
Egy leendő esküvőszervező cég marketingterve
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
It and Net service marketingterv
: Verbóczki Viktor
: Verbóczki Viktor
LádaVasút marketingterve
: Czibor Zotlán
: Czibor Zotlán
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Hogyan lehet sikeres egy iskola marketingterve?
: Lakatos Mária
: Lakatos Mária
Egy induló kisvállalkozás marketingterve - Napsugár Virágbolt
: Ország Ida Eszter
: Ország Ida Eszter
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
Érzékenyítés, mint marketingkommunikációs eszköz használata a nemzetközi és a hazai piacokon
: Hammer Clió Ágnes
: Hammer Clió Ágnes
A ChargeIt! Szolgáltató Bt. Marketingterve
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
A Broadway Dance Center marketingterve
: Csáki Adrienn
: Csáki Adrienn
"Budapest Especially 4 U" marketingterv
: Füleky Ági Vanda
: Füleky Ági Vanda
Az Atom Hotel Budapest Marketingterve
: Fleischer Áron
: Fleischer Áron
A RadnaiArt online marketingterve
: Radnai Adrián
: Radnai Adrián
Speciális szolgáltatás részére kialakítandó marketingterv
: Csillag Patrik
: Csillag Patrik
A közösségi média, mint marketingkommunikációs eszköz bemutatása az elméletben és a gyakorlatban
: Munkácsi Péter
: Munkácsi Péter
Egy induló kisvállalkozás, az Érdi Kupica Bt. marketingterve
: László Edina Andrea
: László Edina Andrea
Similar Items
-
Kiállítás másképp, a jövő virtuális kiállítás
: Tóber Edina -
Kiállítás szervezés és menedzsment a Tutanhamon kincse kiállítás esettanulmányában vizsgálva
: Laczkó Dóra -
A Sirha kiállítás marketingkommunikációja
: Kiss Viktória -
Az Utazás Kiállítás funkcióváltásának vizsgálata
: Szabó Fruzsina -
Az Utazás kiállítás fejlesztési lehetőségei
: Sidó Nóra