A motiváció és elégedettség növelésének lehetőségei a Sykes Közép-Európa kft. call center munkavállalóinak körében
Elmentve itt :
Szerző: | Koschik Flóra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | HR Motiváció Ösztönzés Elégedettség humán erőforrás menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/49980 |
Hasonló tételek
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István
: Kővári Norbert István
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó
: Rózsa Ildikó
Munkavállalói motiváció és elégedettség a fiatal munkavállalók körében
: Tamás Barbara, et al.
: Tamás Barbara, et al.
Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül
: Stancz Alexandra
: Stancz Alexandra
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
A B+M munkavállalóinak motivációs vizsgálata, különös tekintettel a generációs eltérésekre
: Füzesi Dominika
: Füzesi Dominika
Az iCentre márkaismertség növelésének lehetőségei
: Udvardi Viktória Andrea
: Udvardi Viktória Andrea
Call Centerek Új megoldások a vállalti ügyfélkapcsolat-építésben
: Pénzes Nóra
: Pénzes Nóra
Kelet-Közép Európa árnyékbankrendszerének sajátosságai
: Bethlendi András, et al.
Megjelent: (2022)
: Bethlendi András, et al.
Megjelent: (2022)
A kkv szektorban alkalmazható motivációs rendszerek a Z generáció munkavállalóinak megszerzésére és megtartására
: Hegedűs Bettina
: Hegedűs Bettina
Fluktuáció vizsgálat egy Call Centerben
: Turcsán Georgina
: Turcsán Georgina
TOTAL Treatment üzemanyag adalékok piaci részesedés növelésének lehetőségei
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
Közép-Európa a rövid 20. században
: Barabási Julianna
: Barabási Julianna
Közép-Európa a globális térben nemzetközi konferencia : [absztraktkötet]
Megjelent: (2022)
Megjelent: (2022)
A kiégés jelensége és jelenlétének vizsgálata egy magyarországi szolgáltató központ munkavállalóinak körében
: Jávori Zoltán
: Jávori Zoltán
Call Centeresként a Malom Mozi Kft-nél
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Uticél Európa közepe, avagy barangolás Szlovákia gasztronómiájában
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
Kelet-Közép Európa közlekedéspolitikai fejlesztései 2004 óta
: Pásztor Andor
: Pásztor Andor
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
Az otthoni munkavégzés (home office) értékelése KKV és Multinacionális vállalatok vezetőinek és munkavállalóinak körében
: Szabó Sára
: Szabó Sára
Közép-Európa triumvirátusának turisztikai szempontból történő összehasonlító elemzése
: Simon Tünde
: Simon Tünde
A munkáltatói márka megítélése az X-Y generáció körében Az FHB Bankcsoport munkavállalóinak vizsgálatán keresztül
: Gama-Kovács Andrea
: Gama-Kovács Andrea
Complex analysis of the opening of a new restaurant, called Sidreria
: Fegyveres Dorottya
: Fegyveres Dorottya
A magyar LMBTQ közösség munkavállalóinak integrációját elősegítő tényezők
: Póta Tímea Viktória
: Póta Tímea Viktória
Budapest Airport, mint Közép- és Kelet-Európa cargo kapuja
: Palágyi Adrián
: Palágyi Adrián
Kelet - Közép Európa külpolitikai prioritásai a két világháború között
: Kosztyuk Renáta
: Kosztyuk Renáta
Karriermendzsment, mint a munkavállalói elkötelezettség növelésének eszköze
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
A kereskedelem online platformjai. Magyar kis-és középvállalkozások értékesítés növelésének internetes lehetőségei
: Tarcsi Szilvia
: Tarcsi Szilvia
Végzett hallgatóink a call centerek vonzásában. Menjünk? Ne menjünk?
: Ternovszky Ferenc
Megjelent: (2007)
: Ternovszky Ferenc
Megjelent: (2007)
Merre tovább? – avagy a BKK Zrt. munkavállalóinak fejlődési hatékonysága
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Budapest, mint Kelet-Közép-Európa startup központja a 2020-as évekre
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Kelet-Közép-Európa biztonságpolitikája a NATO 1999-es bővítését követően
: Buczkó Gergő
: Buczkó Gergő
A munkavállalói motiváció, elégedettség és elkötelezettség kapcsolata munkahelyi légkörben
: Babos Cintia Tímea
: Babos Cintia Tímea
A munkáltatói kölcsön, mint az elkötelezettség növelésének eszköze
: Czékmán Klaudia
: Czékmán Klaudia
The special segments of Niche Tourism – A new phenomenon, called Party Tourism
: Bővíz Fanni
: Bővíz Fanni
Viselkedéstechnikai elemek változatai különféle kultúrákban - Kelet-Közép-Európa, Kína, Szaúd-Arábia
: Móder Krisztina
: Móder Krisztina
A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
: Kantár Bence
: Kantár Bence
A raktározási hatékonyság növelésének lehetséges megoldásai a Panalpina Magyarország Kft-nél
: Nagy Tímea Rebeka
: Nagy Tímea Rebeka
A ProLabor Kft. menedzsment-kontrollfolyamatainak felülvizsgálata az eredményesség növelésének céljából
: Forrai Anna Borbála
: Forrai Anna Borbála
A tulajdonviszonyok változásának (privatizáció) összehasonlító elemzése Kelet-, Közép-Európa (Magyarország, Lengyelország) országaiban
: Petlánovics Péter
: Petlánovics Péter
Hasonló tételek
-
Call center folyamatok támogatása
: Kővári Norbert István -
A minőségügyben az auditori lojalitás növelésének lehetőségei belső vevői elégedettség mérés alapján
: Rózsa Ildikó -
Munkavállalói motiváció és elégedettség a fiatal munkavállalók körében
: Tamás Barbara, et al. -
Alkalmazotti elégedettség- és motivációvizsgálat az euDIÁKOK call centerének példáján keresztül
: Stancz Alexandra -
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita