Legjobbnak lenni a legnagyobbak között. Avagy mindennapos benchmarking a bevásárlóközpontok versenyében
Saved in:
Main Author: | Mózes Zsófia |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Benchmarking Marketing elemzés üzleti folyamat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50076 |
Similar Items
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
Társadalmakat érő mindennapos manipuláció
: Balogh Dániel
: Balogh Dániel
„Egyéni vállalkozás? - Akkor legyünk katások!" - Avagy mindig megéri kisadózónak lenni?
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
Hogyan lehet vezetőként coach sapkában eredményesnek lenni?
: Kovács Hajnalka
: Kovács Hajnalka
Benchmarking, avagy a versenyképesség vállalati szintű vizsgálata
: Halbritter Mária
: Halbritter Mária
Benchmarking a rendezvényszervezésben
: Kiss Boglárka
: Kiss Boglárka
Automatizált fuvardíj-benchmarking
: Gombás Otília Borbála
: Gombás Otília Borbála
Benchmarking a vállalati gyakorlatban
: Baukó Bence
: Baukó Bence
Pénzintézeti benchmark szoftver megvalósítása
: Brájer Diána Tünde
: Brájer Diána Tünde
A Front Office mindennapos tevékenysége és betekintés a House keeping feladatköreibe
: Hendzsel Sára Eszter
: Hendzsel Sára Eszter
Képes-e a decentralizált pénzügy a hagyományos pénzügyi rendszerek alternatívája lenni?
: Szabados Dávid András
: Szabados Dávid András
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára
: Radnai Klára
A nemzetközi útépítési benchmarking módszertana
: Kónya Katalin
: Kónya Katalin
A Hr benchmarking helyzete Magyarországon
: Pető Rebeka
: Pető Rebeka
A fogyasztói megítélés vizsgálata az optikai termékek piacán - avagy mivel tud jobb lenni egy magánlátszerészet az üzletláncoknál?
: Litauszky Tibor
: Litauszky Tibor
Belső benchmarking és gyakorlati alkalmazása
: Lénárd Orsolya
: Lénárd Orsolya
A digitalizáció növekedésének vizsgálata a mindennapos vásárlásoknál az Amazon magyarországi megjelenésén keresztül
: Karlovics Dániel
: Karlovics Dániel
A bevásárlóközpontok működése és szerepe a kereskedelemben Magyarországon
: Fazekas József Gergő
: Fazekas József Gergő
Qualitätssystem und Benchmarking Leading Quality Assurance im Hotel Adlon Kempinski und weltweit
: Szűcs Bernadett
: Szűcs Bernadett
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Bevásárlóközpontok Magyarországon, Németországban és a nagyvilágban; Az átalakulás küszöbén
: Biri Bence
: Biri Bence
A hazai bevásárlóközpontok marketing eszközei és az élményalapú vásárlás
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
A bevásárlóközpontok szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel a magyarországi helyzetre
: Győri Andrea
: Győri Andrea
Az IT szektor részletes elemzése a benchmarking módszereinek segítségével
: Vallus Tamás
: Vallus Tamás
Benchmarking Kutatás egy Multinacionális Vállalat Pénzügyi Mutatószámain Keresztül
: Kiss Gergő Balázs
: Kiss Gergő Balázs
A hipermarketek és bevásárlóközpontok marketingkommunikációja a nyomtatott és elektronikus sajtómegjelenések alapján
: Fábián Ildikó
: Fábián Ildikó
A General Electric benchmarking elemzése a Siemens-en keresztül
: Novák Attila
: Novák Attila
Benchmarking folyamatok elemzése a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Pásztor Emese Kinga
: Pásztor Emese Kinga
A budapesti Westend City Center és az Allee bevásárlóközpontok érdekgazdákkal folytatott kommunikációjának összehasonlító elemzése
: Garamvölgyi Dóra
: Garamvölgyi Dóra
A fogyasztói magatartás vizsgálata a bevásárlóközpontok piacán, a Westend City Center előtt végzett kutatás tükrében
: Tatár Krisztina
: Tatár Krisztina
A Gyógyszertár Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése benchmarking segítségével
: Márfi Mirtill
: Márfi Mirtill
Magyarország gazdasági fejlődése a Visegrádi Négyek között az Európai Integráció erőterében
: Mózes Inez
: Mózes Inez
Változásmenedzsment a digitális szolgáltatások területén és benchmarking szemlélet nemzetközi viszonylatban a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál
: Horesta Dávid
: Horesta Dávid
A folyamati (általános, generikus) benchmarking alkalmazása sikeres ipari SCM módszerek átültetésére élelmiszeripari és mezőgazdasági vállalatok gyakorlatába
: Tátrai Anna
Published: (2003)
: Tátrai Anna
Published: (2003)
A fonal, ami összeköt – avagy a pamut nyerscérna szállítmányozása Pakisztán és Magyarország között
: Kubaszek Richárd
: Kubaszek Richárd
Kiégés az orvosi hivatást gyakorlók között
: Nyulasi Zsófia
: Nyulasi Zsófia
Magyarország és az ENSZ 1991-2011 között
: Németh Zsófia
: Németh Zsófia
Duális tapasztalatok, avagy hogyan digitalizáljunk egy heijunka táblát a Robert Bosch Elektronikai Kft. keretei között
: Plachy Dániel
: Plachy Dániel
A munkavállalók tudásának megjelenítése az immateriális javak között
: Zsigri Noémi Zsófia
: Zsigri Noémi Zsófia
Turisztikai szezonalitás a Balaton Idegenforgalmi Régióban 2000 és 2023 között
: Garamszegi Zsófia
: Garamszegi Zsófia
Similar Items
-
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik -
Társadalmakat érő mindennapos manipuláció
: Balogh Dániel -
„Egyéni vállalkozás? - Akkor legyünk katások!" - Avagy mindig megéri kisadózónak lenni?
: Kovács Krisztina Vilma -
Hogyan lehet vezetőként coach sapkában eredményesnek lenni?
: Kovács Hajnalka -
Benchmarking, avagy a versenyképesség vállalati szintű vizsgálata
: Halbritter Mária