A TUDÁSTŐKE MEGJELENÉSE EGY SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT TEVÉKENYSÉGÉBEN
Saved in:
Main Author: | Szakály Tímea Renáta |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | tudástőke tudásmenedzsment teljesítményértékelés kompetencia kompetenciafejlesztés cégérték humán erőforrás menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50171 |
Similar Items
Pénzügyi kontrolling egy szolgáltató központ életében
: Kassai Zsuzsanna
: Kassai Zsuzsanna
Egy szolgáltató központ indulása a munkavállalói motiváció és fluktuáció összefüggései
: Balogh Delila
: Balogh Delila
Digitalizáció és automatizálás egy üzleti szolgáltató központ esetében
: Szappanos Tamás Soma
: Szappanos Tamás Soma
Külföldi munkavállalók szerepe egy üzleti szolgáltató központ példáján keresztül
: Kelemen Flóra
: Kelemen Flóra
Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2006)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2006)
Multinacionális szolgáltató központ riportoló és elemző folyamatainak központosítása
: Kiss Ádám Attila
: Kiss Ádám Attila
A külső és belső ellenőrzés bemutatása egy szolgáltató központ példáján keresztül
: Simon Dóra
: Simon Dóra
A teljesítményértékelés folyamata, szerepe egy hazai szolgáltató központ példáján keresztül szemléltetve
: Sebestyén Vivien Éva
: Sebestyén Vivien Éva
A nők helyzete a Vodafone Szolgáltató Központ budapesti irodájában
: Patócs Viktória Anna
: Patócs Viktória Anna
A kiégés jelensége és jelenlétének vizsgálata egy magyarországi szolgáltató központ munkavállalóinak körében
: Jávori Zoltán
: Jávori Zoltán
Személyzetfejlesztés elmélete és gyakorlata a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.-nél
: Pajor Henrietta Dóra
: Pajor Henrietta Dóra
A magyar és norvég áfabevallás összehasonlitása és gyakorlati alkalmazása egy szolgáltató központ esetében
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Az Air France-KLM szolgáltató központjának tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Vaspál Veronika
: Vaspál Veronika
A Menedzserképző Központ és Szolgáltató Kft. szerepe a turisztikai marketing továbbképzésben
: Szegedi Imre
: Szegedi Imre
A munka iránti elhivatottság és a kiégés vizsgálata egy szolgáltató központ HR munkavállalói körében
: Zsíros Barbara
: Zsíros Barbara
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
Cafeteria-rendszer és a Vodafone Szolgáltató Központ Budapest Zrt. Cafeteria Szabályzatának elemzés
: Malik Attila
: Malik Attila
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Egy üzletsegítő központ IT részlegének agilis transzformációja
: Szalma Szabolcs Balázs
: Szalma Szabolcs Balázs
Egy vállalkozás tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A MÁV Szolgáltató Központ Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Kispál Orsolya
: Kispál Orsolya
Egy Tankerületi Központ beszerzési tevékenységének elemző bemutatása
: Toldi Olivér
: Toldi Olivér
A társadalmi felelősségvállalás (CSR) megjelenése és hatásai a Robert Bosch Kft. – Budapesti fejlesztési központ gyakorlatában
: Bartalis Ágnes
: Bartalis Ágnes
Magyarország, mint regionális központ
: Samu Roland
: Samu Roland
Dánia, mint innovációs központ
: Farkas Anita
: Farkas Anita
Projektmenedzsment eljárás a General Electric budapesti Global Operations központ kiépítésében
: Schuckert Renáta
: Schuckert Renáta
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia
: Gáti Stefánia
Friss áru termékcsoport értékesítésének sajátosságai egy kereskedelmi vállalkozás tevékenységében
: Sörös Dániel
: Sörös Dániel
Multinacionális vállalatok stratégiája megvalósulása egy piacvezető szállodaipari vállalat tevékenységében
: Tóthné Katona Veronika
: Tóthné Katona Veronika
Költségvetési intézmények átalakításának számviteli sajátosságai - Az Észak-Budapesti Tankerületi Központ
: Borbély Renáta
: Borbély Renáta
A konfliktusmenedzsment fogalma, problémakezelési módszerei, megjelenési formái egy vállalkozás tevékenységében
: Holló Miklós
: Holló Miklós
Visszárukezelés folyamata egy logisztikai szolgáltató igénybevételével
: Tömpe Tímea
Published: (2014)
: Tömpe Tímea
Published: (2014)
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
Pataky István Művelődési Központ története
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Alkalmazott disztribúciós stratégiák a DUNAPRO Kft. tevékenységében
: Miszori Dávid
: Miszori Dávid
Az eseménymarketing jelentősége a borászatok marketingkommunikációs tevékenységében
: Kiss Nikoletta
: Kiss Nikoletta
Ösztönzés és teljesítménymenedzsment szerepe a Vállalkozás tevékenységében
: Nagy Angéla
: Nagy Angéla
Monitoring folyamata és jelentősége a hitelintézetek tevékenységében
: Berecz Barbara Bea
: Berecz Barbara Bea
Az önköltség-számítási rendszer kialakítása és működtetése a számviteli rendszer egyéb elemeivel a MÁV Szolgáltató Központ Zrt.-nél
: Fróna Júlia
: Fróna Júlia
Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ bevezetésének hatásai egy szálloda működésére
: Mérei Áron
: Mérei Áron
Similar Items
-
Pénzügyi kontrolling egy szolgáltató központ életében
: Kassai Zsuzsanna -
Egy szolgáltató központ indulása a munkavállalói motiváció és fluktuáció összefüggései
: Balogh Delila -
Digitalizáció és automatizálás egy üzleti szolgáltató központ esetében
: Szappanos Tamás Soma -
Külföldi munkavállalók szerepe egy üzleti szolgáltató központ példáján keresztül
: Kelemen Flóra -
Interaktivitás megjelenése, szükségessége és lehetőségei a felsőoktatás adminisztrációs tevékenységében
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2006)