Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Bíró Patrik |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Környezet elemzés Piacszegmentálás Kisvállalkozások Vállalat elemzés kisvállalkozás KKV mikro- és kisvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50276 |
Similar Items
Infrastruktúra optimalizálás felhő szolgáltatásokkal kisvállalatok számára
: Lesták Balázs Ádám
: Lesták Balázs Ádám
A kisvállalatok banki hitelei
: Prince Melinda
: Prince Melinda
Kisvállalatok finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Géczy Fanni
: Géczy Fanni
Marketingstratégia kidolgozása az Arnold Állateledel és Gazdabolt számára
: Szépvölgyi Arnold
: Szépvölgyi Arnold
Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára
: Majnár József
: Majnár József
Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül
: Baritz Balázs
: Baritz Balázs
Vezetői számvitel a gépjármű-kereskedelmi kisvállalatok gyakorlatában
: Makkos Katalin
: Makkos Katalin
Piacelemzés és marketingstratégia kialakítása a Telesto Marketing Ügynökség számára
: Balog Ákos
: Balog Ákos
A controlling értéknövelő hatása a hazai kisvállalatok életében
: Ozsvári Csaba Ágoston
: Ozsvári Csaba Ágoston
Digitalizáció a mikro- és kisvállalatok kereskedelmi banki finanszírozásában
: Bóta Vivien
: Bóta Vivien
Marketingstratégia koncepció kialakítása egy vállalkozás számára, kiemelt tekintettel a gyakorlati sajátosságokra
: Lenovics Evelin
: Lenovics Evelin
Marketingstratégia kialakítása és bemutatása a Mondeo Kft. példáján
: Szilágyi Attila
: Szilágyi Attila
Piacelemzés és marketingstratégia kidolgozása a Bálvány Pro Rendezvénytechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság számára.
: Szurmay Máté
: Szurmay Máté
Marketingstratégia kidolgozása az Óbudai Egyetem Keleti Károly Kar példáján keresztül
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
: Laufer-Rudas Mátyás Imre
A kisvállalatok helye és szerepe az elmúlt tíz év magyar gazdaságában
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A kisvállalatok a gazdasági növekedés fő hajtóereje?! A német és a hazai kis- és középvállalkozások helyzetelemzése, a kormányok KKV politikája
: Várnai Kata
Published: (2007)
: Várnai Kata
Published: (2007)
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Marketingstratégia felépítése és bemutatása a válság idején az Auchan Magyarország Kft. példáján
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
: Kiszel-Karbunárin Alexandra
Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
: Biró Borostyán Petra
: Biró Borostyán Petra
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Az online marketingstratégia befolyása a fogyasztóra
: Tordy Virág Zsófia
: Tordy Virág Zsófia
Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül
: Füri Orsolya
: Füri Orsolya
Marketingstratégia a magyar jegestea piacon
: Brandt Ilona
: Brandt Ilona
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Piacvezető marketingstratégia a hazai pezsgőpiacon Törley Pezsgőpincészet Kft. vizsgálata
: Léber Alexandra
: Léber Alexandra
Marketingstratégia a Perenna Palacsintázó piaci bevezetéséhez
: Volper Annamária
: Volper Annamária
Marketingstratégia kialakítása és kiépítése a Stikánál
: Maróti Dóra Katalin
: Maróti Dóra Katalin
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Németh Jázmin
: Németh Jázmin
A marketingstratégia kialakítása elemzése egy vállalatnál
: Szőke Hilda
: Szőke Hilda
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
Marketingstratégia online kereskedelmi környezetben Egy hazai csomagolóanyag iparági vállalat példája
: Pityi Barbara
: Pityi Barbara
Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél
: György Virág
: György Virág
EU-forrású támogatások kis- és középvállalkozások számára
: Bíró-Papp Andrea
: Bíró-Papp Andrea
Similar Items
-
Infrastruktúra optimalizálás felhő szolgáltatásokkal kisvállalatok számára
: Lesták Balázs Ádám -
A kisvállalatok banki hitelei
: Prince Melinda -
Kisvállalatok finanszírozási lehetőségei Magyarországon
: Géczy Fanni -
Marketingstratégia kidolgozása az Arnold Állateledel és Gazdabolt számára
: Szépvölgyi Arnold -
Marketingstratégia egy hagyományos magyar élelmiszereket készítő mikrovállalkozás számára
: Majnár József