Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
Saved in:
Main Author: | Horváth Apród |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | szolgáltatás menedzsment customer relationship emberi erőforrás fogyasztó központúság étrendkiegészítők humán erőforrás menedzsment információs rendszer minőség-ellenőrzés vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50398 |
Similar Items
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Szolgáltatás menedzsment a vállalkozások életében
: Molnár Alex Dávid
: Molnár Alex Dávid
Szolgáltatás menedzsment a vállalkozások életében
: Molnár Alex Dávid
: Molnár Alex Dávid
IT Szolgáltatás Menedzsment Bevezetése Vállalati Környezetben
: Iváncsik Renátó
: Iváncsik Renátó
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatás menedzsment szoftverek piaci helyzete és alkalmazásának előnyei.
: Dankovics Máté
: Dankovics Máté
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Marketing-menedzsment eszközök a kulturális turizmus piacán
: Kovács László, et al.
Published: (2014)
: Kovács László, et al.
Published: (2014)
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Hibajegykezelés és tudásbázis Szolgáltatás menedzsment, avagy virtuális logisztika
: Szabolcsi Gergely
: Szabolcsi Gergely
Big Data a Magyar Telekom Szolgáltatás menedzsment tevékenységében
: Sós Krisztina
: Sós Krisztina
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM-Customer Relationship Management) rendszerének bemutatása és megvalósítása a BMD Rendszerház Kft-nél
: Jaszenák Zsuzsanna
: Jaszenák Zsuzsanna
Gyógyszer, gyógyászati termékgyártó és forgalmazó vállalatok, egy konkrét vállalat fejlesztési projektjének ismertetése
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
Az emberi erőforrás menedzsment fontossága, feladata vállalatok összeolvadása esetében
: Bálint Hilda Melinda
: Bálint Hilda Melinda
Lean és Lean IT menedzsment sikertényezői és buktatói a vállalatok életében
: Seyler Kinga
: Seyler Kinga
A humánerőforrás menedzsment és az értékelés szerepe a vállalatok életében
: Faragó Martin
: Faragó Martin
Közpénzügyi menedzsment
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Globalizáció hatásai a vállalatok működésére; a nemzetközi kompenzációs menedzsment kihívásai
: Turi Márta Katalin
: Turi Márta Katalin
Szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlati megvalósulása az MKB Bank Zrt. CRM rendszerén keresztül
: Arató Zsófia
: Arató Zsófia
Vállalati környezeti menedzsment
: Csányi János Richárd
: Csányi János Richárd
Stratégiai menedzsment, válságstratégia
: Lendvai Csilla
: Lendvai Csilla
Similar Items
-
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett -
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien -
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra -
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra