Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek a WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft-nél.
Saved in:
Main Author: | Vetési Nikolett |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Folyamatjavítás Szervezeti felépítés BPR Benchmarking Outsourcing minőség-ellenőrzés szervezeti felépítés üzleti folyamat vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50600 |
Similar Items
A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése
: Seres Anita
: Seres Anita
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek a Központi Okmányirodában
: Zsinkó Réka
: Zsinkó Réka
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása
: Bárdos Megyer
: Bárdos Megyer
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása Outsourcing
: Sándor Gabriella
: Sándor Gabriella
A MÁV-START Zrt.-nél alkalmazott szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és gyakorlati megvalósulása
: Keserű Katalin Ibolya
: Keserű Katalin Ibolya
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása az idősgondozási szektorban
: Dudás Csongor László
: Dudás Csongor László
Szervezési- és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása egy magyar cégcsoportnál
: Csepregi Lajos György
: Csepregi Lajos György
Szervezési és folyamatjavítási módszerek a Becton and Dickinson Hungary kft-nél a Lean módszertan alkalmazásával
: Berta Gergely Gábor
: Berta Gergely Gábor
A Barber Shop West End Kft. költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékelése
: Tófalvi Szilvia Erzsébet
: Tófalvi Szilvia Erzsébet
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása a magyar építőiparban szereplő kis- és középvállalkozások életében
: Székely Szilárd
: Székely Szilárd
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök alkalmazása a Baker Hughes Intercompany csapat működésének példáján keresztül bemutatva
: Orosz Evelin
: Orosz Evelin
Szervezési és szervezetfejlesztési folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása a Lexmark International Technology Hungária Kft.-nél
: Stárics Balázs
: Stárics Balázs
Folyamatjavítási módszerek az ügyfélorientált szolgáltatóiparban
: Novák Dávid Ferenc
: Novák Dávid Ferenc
Szervezeti folyamatjavítási és minőségfejlesztési módszerek és gyakorlati megvalósításuk az Avex Kft. esetében
: Harasztos Gábor Attila
: Harasztos Gábor Attila
Szervezeti - szervezési folyamatjavítási módszerek és eszközök köre és összehasonlító elemzése gazdálkodási - hatékonysági szempontból (Lean menedzsment /TPS/ Six Sigma, stb.)
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Folyamatjavítási eszközök és módszerek bemutatása a nagyvállalatoknál
: Győri Patrik Botond
: Győri Patrik Botond
End-to-end toborzás folyamata a Hoya Lens Hungary Zrt.-nél
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
Folyamatjavítási módszerek gyakorlati megvalósítása a bankinformatikai rendszerekben
: Szabó Tamás Szabolcs
: Szabó Tamás Szabolcs
Bankcsoporthoz tartozó ingatlanhasznosító vállalkozások egyesülésének bemutatása
: Ladics Enikő
: Ladics Enikő
Bankcsoporthoz tartozó ingatlanhasznosító vállalkozások egyesülésének bemutatása
: Ladics Enikő
: Ladics Enikő
Szervezési és szervezeti folyamatjavíási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása
: Simon Erik
: Simon Erik
Folyamatjavítási módszerek, a Lean bevezetésének hatásai az egészségügyben
: Novák Dávid Ferenc
: Novák Dávid Ferenc
Front end rendszerek összevonása
: Lovas Szabina
: Lovas Szabina
The end of Switzerland ; Alkoholstratégiák Európában
: Előd Zoltán
: Előd Zoltán
Reverse logistics of end-of-life vehicles
: Kiss Szabolcs
: Kiss Szabolcs
A mesterséges intelligencia megjelenése a Westend ügyfélszolgálatán keresztül
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Egy End-to-End folyamat integrálása a változásmenedzsment eszközeivel egy multinacionális gyógyszeripari vállalat könyvelői részlegén
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Turkey between the east and the west future prospects of Turkey-EU Relations
: Tokat Yasin
: Tokat Yasin
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
Egy sportlétesítményt üzemeltető vállalkozás marketing szemléletű elemzése
: Orgon Béla
: Orgon Béla
Fejlődés az élvonalban- Szervezési és szervezeti folyamatjavítás az IBM DSS Kft.-nél
: Kohajda Zsófia
: Kohajda Zsófia
Az EuRégió West/Nyugat-Pannónia reklámstratégiája
: Tarnai Vera Ágnes
: Tarnai Vera Ágnes
The end of Switzerland ; Budapest Európa fürdő-fővárosa lehet [fordítás]
: Dimity Annamária
: Dimity Annamária
Hungary, a Bridge between East and West Cultural Aspects of Joining the New Europe
: Falkné Bánó Klára
Published: (2003)
: Falkné Bánó Klára
Published: (2003)
Hungary, a bridge between East and West Cultural aspects of joining the New Europe
: Falkné Bánó Klára
Published: (2002)
: Falkné Bánó Klára
Published: (2002)
Health Tourism, West-Balaton Region, home of the health and wellness
: Tarsoly Nóra
: Tarsoly Nóra
Forecasting the end of the Hungarian housing boom by using macroeconomic variables
: Méhész Bence
: Méhész Bence
The end of BRICS? An analysis of BRICS economies based on international indices
: Ács Annamária Paula
: Ács Annamária Paula
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
Similar Items
-
A WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. stratégiai szemléletű elemzése
: Seres Anita -
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett -
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek a Központi Okmányirodában
: Zsinkó Réka -
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása
: Bárdos Megyer -
Szervezési és szervezeti folyamatjavítási módszerek és eszközök gyakorlati megvalósítása Outsourcing
: Sándor Gabriella