Miért jó az ingyenesség? Avagy a freemium modell bemutatása
Saved in:
Main Author: | Poór Sándor Szabolcs |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | üzleti modell freemium ingyenesség árképzés irracionális döntéshozata modellezés üzleti folyamat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50633 |
Similar Items
Ingyenesség 2.0 az internet hatása az üzleti modellek alakulására
: Hitzinger András
: Hitzinger András
Miért buknak meg statisztikából a jó matekosok?
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009)
Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
: Turák Noémi
: Turák Noémi
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás
: Baranyák Tamás
A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül
: Beleznai Márk Gábor
: Beleznai Márk Gábor
A fizetési hajlandóság a freemium üzleti modellben a magyar videójátékok piacán
: Tolnai Norbert
: Tolnai Norbert
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
Kutyasors, avagy miért van teltház az állatvédő szerveknél
: Jenei Iarina
: Jenei Iarina
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn
: Thury-Bajai Adrienn
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Milyen a jó középiskola? Milyen a jó pedagógus?
: Pálvölgyi Borbála Beáta
: Pálvölgyi Borbála Beáta
Miért dolgozunk?
: Balogh Bettina
: Balogh Bettina
Vezetőfejlesztés - avagy miért akar a manager leader-ré válni?
: Szolnoki Fanni
: Szolnoki Fanni
A Magyarországi Református Egyház gazdálkodása, avagy a jó gazda gondosságával
: Mohácsy István
: Mohácsy István
A népművelést befolyásoló tényezők Magyarországon, avagy miért vagy szükség andragógusokra
: Tegzes Márta
: Tegzes Márta
Édesítési szokásaink, avagy mivel és miért szükséges helyettesíteni a cukrot?
: Csomor Fanni
: Csomor Fanni
Bankszektori körkép, avagy miért van a bankoknak rossz hírnevük manapság
: Takács Dávid
: Takács Dávid
Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról
: Kosztolányi József
Published: (2024)
: Kosztolányi József
Published: (2024)
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő
: Kecskés Enikő
A paleolit életmód fogyasztói magatartásvizsgálata, avagy miért esszük azt, amit Samu?!
: Berényi Viktória Tekla
: Berényi Viktória Tekla
Miért nem értjük egymást?
: Fedor Mariann
: Fedor Mariann
Kihívások és válaszok, avagy miért nehéz ma egy professzionális szolgáltatást menedzselni
: Hegedűs Anita
Published: (2019)
: Hegedűs Anita
Published: (2019)
Jó-e a technológia az oktatásnak?
: Kétyi András
Published: (2021)
: Kétyi András
Published: (2021)
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Published: (2022)
Stresszkezelés a turisztikai szektorban Magyarországon avagy miért fontos a humánerőforrás mentális állapota
: Sík Fanni
: Sík Fanni
Bankválság a válság után? Hogyan és miért diverzifikálják a bankok hitelportfóliójukat?
: Rendes Szabolcs
Published: (2018)
: Rendes Szabolcs
Published: (2018)
Mindenhol jó, de a legjobb… avagy milyen hatásokkal jár az új munkarendre való átállás
: Túri Richárd
: Túri Richárd
Mesterséges intelligencia hatása a munkaerőpiacra – avagy jó-e, ha dolgozik helyettünk a gép?
: Csepreghy Laura Zsófia
: Csepreghy Laura Zsófia
Miért dolgozunk? - Munkamotiváció, teljesítmény, coaching
: Bangó Alexandra
: Bangó Alexandra
Miért vár olyan türelmesen Törökország?
: Vértesi Katalin
: Vértesi Katalin
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Miért eladhatóbb, ha Odett ajánlja?
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
Vásárlói döntéseket befolyásoló tényezők Avagy miért hozunk olyan döntéseket, amelyeken később magunk is meglepődünk?
: Gondár András
: Gondár András
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Miért nem tagja Törökország az EU-nak?
: Hock Vilmos
: Hock Vilmos
Miért nem lép be Norvégia az Európai Unióba?
: Balogh Judit
Published: (2008)
: Balogh Judit
Published: (2008)
„Jó szerencsét”, avagy a bányászati ipari örökségek turisztikai jelentősége, helyzete és hasznosítási lehetőségei Magyarországon
: Szécsi Dóra
: Szécsi Dóra
Similar Items
-
Ingyenesség 2.0 az internet hatása az üzleti modellek alakulására
: Hitzinger András -
Miért buknak meg statisztikából a jó matekosok?
: Bakos Viktor, et al.
Published: (2009) -
Applikációk értékesítése freemium modellben- trendek
: Turák Noémi -
A Spotify térnyerése a freemium üzleti modell és a Spotify Wrapped közösségi média kampány segítségével
: Baranyák Tamás -
A freemium és a Blue Ocean stratégia a prezi.com-on keresztül
: Beleznai Márk Gábor