Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
Saved in:
Main Author: | Kapás Katalin |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | motiváció elvárás elmélet szálloda munkahelyi ösztönzés HR humán erőforrás menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/50875 |
Similar Items
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa
: Tamásy Alexa
Hulladékgazdálkodási lehetőségek és megoldások vizsgálata egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Mozga Lilla
: Mozga Lilla
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien
: Lövei Vivien
Fogyasztói magatartás, motivációkutatás
: Janovics Anna
: Janovics Anna
A fenntarthatóság és az étel pazarlás vizsgálata egy ötcsillagos budapesti szállodában
: Kővágó Jázmin
: Kővágó Jázmin
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetőségeinek vizsgálata egy ötcsillagos szállodában
: Tajmanov Vera
: Tajmanov Vera
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
A budapesti ötcsillagos luxusszállodák értékesítési szolgáltatásainak marketingeszközeinek sajátosságai
: Melcher Bálint
: Melcher Bálint
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Versenytárselemzés az ötcsillagos budapesti szállodák körében különös tekintettel az árazásra
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatások színvonalára, budapesti ötcsillagos szállodák példáján keresztül
: Olajos Zsuzsanna
: Olajos Zsuzsanna
A wellness és konferencia specializáció bemutatása egy budapesti szállodában
: Szakály Andrea
: Szakály Andrea
Munkaadói társadalmi felelősségvállalás a járvány előtt és után egy budapesti szállodában és egy vendéglátóhelyen
: Gerecs Katalin Dorottya
: Gerecs Katalin Dorottya
A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével
: Szalatnyai Cecília
: Szalatnyai Cecília
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária
: Schull Angelika Mária
Minőségbiztosítási rendszerek kialakulása, fejlődése, összehasonlítása a budapesti ötcsillagos szállodák és a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül.
: Németh Nikolett
: Németh Nikolett
A technológiai fejlődés hatása az ötcsillagos luxus szállodai szolgáltatásra
: Eső Marianna
: Eső Marianna
Egy ötcsillagos szálloda létesítése Keszthelyen és annak hatása a város és a környék turizmusára
: Olt Julianna
: Olt Julianna
Az élelmiszer-pazarlás problémakörének vizsgálata egy spanyol szállodában
: Csáti Réka Rebeka
: Csáti Réka Rebeka
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente
: Farkas Levente
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
DIPLOMAKÖZELI FIATALOK BETANÍTÁSA ÉS MUNKÁJUK HATÁSA EGY NÉMETORSZÁGI SZÁLLODÁBAN
: Kertész Dóra Erika
: Kertész Dóra Erika
Toborzási és kiválasztási folyamat lépései az Aquaworld Resort Budapest szállodában
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában
: Király Szabolcs
: Király Szabolcs
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
A kommunikációs és viselkedési normák a szállodában
: Sárközi Dániel Zoltán
: Sárközi Dániel Zoltán
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Rendezvényszervezés a Hotel Stáció Wellness & Conference Szállodában
: Vicze Fanni Patrícia
: Vicze Fanni Patrícia
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
Similar Items
-
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa -
Hulladékgazdálkodási lehetőségek és megoldások vizsgálata egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Mozga Lilla -
Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
: Lövei Vivien -
Fogyasztói magatartás, motivációkutatás
: Janovics Anna -
A fenntarthatóság és az étel pazarlás vizsgálata egy ötcsillagos budapesti szállodában
: Kővágó Jázmin