A nő nem férfi mégis vezető avagy Női „utazók” a férfiak világában
Elmentve itt :
Szerző: | Gébele Barbara |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Munka-magánélet Üvegplafon Női középvezetők Egyensúly Nemi sztereotípia KKV komplex elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51047 |
Hasonló tételek
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna
: Takács Anna
Csomagok hálójában, logisztika nélkül nem megy Az e-kereskedelem a futárszolgálatok szemszögéből
: Bokor Barbara
: Bokor Barbara
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi
: Terenyi Noémi
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
AZ AUTÓKÖLCSÖNZÉS ALAKULÁSA EGY VÁLLALKOZÁS VIZSGÁLATÁN KERESZTÜL, AVAGY EGY KIS STATISZTIKA A „RENT-A-CAR” VILÁGÁBAN
: Szlobodnyik Erika
: Szlobodnyik Erika
A női vezetők karriersajátosságai női és férfi szemmel
: Durovics Edina
: Durovics Edina
A „Management Report” tartalma és szerepe az HBO Europe regionális központjában
: SassBarbara
: SassBarbara
Mikor sikeres egy nő? A női karrierutak háttere
: Szakács Luca
: Szakács Luca
A férfi és női ruhavásárlási szokások
: Náhóczki Donát
: Náhóczki Donát
A magyarországi női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter
: Manhertz Péter
„Sallai Imre” Mezőgazdasági Szövetkezet komplex elemzése a beszámoló alapján
: Sörös József
: Sörös József
A „Mass Recruitment” folyamatainak hatékonysága az EY példáján keresztül
: Csentős Bianka
: Csentős Bianka
Automatizált kereskedő algoritmusok fejlesztése devizapárokra és részvényekre „R” segítségével
: Gyurkó Dávid
: Gyurkó Dávid
Magyar női utazók utazási motivációinak vizsgálata, külföldi kitekintéssel
: Gáspár Nikolett
: Gáspár Nikolett
Férfi női foglalkoztatásbeli különbségek A nemek aránya és a teljesítmény közötti összefüggés /
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Férfi és női sztereotípiák megjelenése a reklámokban
: Kalicz Viktória
: Kalicz Viktória
A férfi és női sztereotípiák a médiafogyasztásban
: Helmich Krisztina
: Helmich Krisztina
„A dinamikusabb fejlődésért” -Marketingterv kialakítása a Csigi Beton Kft. számára
: Klinger Nikolett
: Klinger Nikolett
A MUNKA ÉS A CSALÁD ÖSSZEEGYEZTETÉSE A MAI „ROHANÓ” VILÁGBAN
: Szathméri Zoltán
: Szathméri Zoltán
A 2011/85/EU Irányelv átültetése a magyarországi államháztartási számvitelbe. Összehasonlító elemzés a „régi” és az „új” számvitel tekintetében a Nemzeti Munkaügyi Hivatal, m
: Barkó Edit
: Barkó Edit
Nők a férfiak világában, avagy a nők vezetővé válásának nehézségei
: Szilágyi Zsuzsanna
: Szilágyi Zsuzsanna
Ugyanott, de mégis máshol
: Vargáné Molnár Éva
: Vargáné Molnár Éva
„Üllő városközpont fejlesztése és funkcióbővítő rehabilitációja” című projekt bemutatása és vizsgálata
: Murguly Viktória Brigitta
: Murguly Viktória Brigitta
A „NagykereskedM Zrt.”számviteli elemzése vagyoni,- pénzügyi,- és jövedelmezőségi szempontból
: Huszárné Bogár Alexandra
: Huszárné Bogár Alexandra
Női és Férfi szerepek változása a média hatására
: Gudmann Vivien
: Gudmann Vivien
Nem a címke teszi a bort! Vagy mégis? A borcímke vásárlást befolyásoló hatása
: Riez Viktória
: Riez Viktória
Nő a diplomáciában
: Kárpáti Nikolett
: Kárpáti Nikolett
"Nem érzem hátrányát, hogy nő vagyok" Kutatás a pályakezdő nők első munkaéveiről
: Jenei Zsanett
: Jenei Zsanett
Egy egyéni vállalkozás alapítása, számviteli szabályrendszerének kialakítása, majd ennek „átalakulása” egyéni céggé
: Lóránt László Károly
: Lóránt László Károly
Nyilvános - nő - kép A nő és a nyilvánosság viszonyának újragondolása
: Meszes Tímea
: Meszes Tímea
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában a társadalmi nemek a reklámokban
: Ruff Szilvia
: Ruff Szilvia
A női, illetve férfi nemi szerepek megjelenése a reklámokban
: Kovács Dóra
: Kovács Dóra
"Mégis kopik az Opel?" avagy A márka újrapozícionálása
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
: Németh Gábor
Megjelent: (2013)
A „TERMELŐ” Kft. tevékenységének átfogó elemzése és értékelése a 2008-2014. év beszámolói alapján
: Halász Kriszta
: Halász Kriszta
A közösségi média hatása a turizmusban résztvevők biztonságára a női utazók szempontjából
: Muzsai Anna Roberta
: Muzsai Anna Roberta
A nő, mint egyéni turista
: Fábián-Rigó Bernadett
: Fábián-Rigó Bernadett
Férfi(as)-e a jó női vezető? – a munkaerő-piaci szegregáció, a bérkülönbségek, és a korlátozott előmeneteli lehetőségek az identitás gazdaságtan tükrében
: Sebestyén Gabriella
: Sebestyén Gabriella
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
Nők a „férfias”, férfiak a „nőies” szakmákban Tanítók és polgármesterek szakmai pályafutásának összehasonlítása
: Oros Nikoletta
: Oros Nikoletta
Hasonló tételek
-
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna -
Csomagok hálójában, logisztika nélkül nem megy Az e-kereskedelem a futárszolgálatok szemszögéből
: Bokor Barbara -
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien -
Mobiltelefonok női és férfi szemmel
: Terenyi Noémi -
Magyar női vezetők férfi aspektusból
: Manhertz Péter