A GO-RI Kft. beágyazódása mint franchise partner
Elmentve itt :
Szerző: | Gombor Ádám |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Franchise Integrálódás Beágyazottság Családi vállalkozás Vevőelemzés beolvadás kisvállalkozás KKV mikro- és kisvállalkozások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51079 |
Hasonló tételek
GOING CONCERN
: Tótok Balázs
: Tótok Balázs
A multinacionális vállalatok helyi gazdaságba való beágyazódása a Robert Bosch Kft-n keresztül
: Nacsa Zsófia
: Nacsa Zsófia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Kína "go global" politikája
: Makra Gábor
: Makra Gábor
Should a company go public?
: Sallai Bálint
: Sallai Bálint
Franchise in franchise
: Tóth Réka
: Tóth Réka
GreenGo Zöldség Gyümölcs Kft. Kiadástöbblet csökkentési-terve
: Szepesi Balázs
: Szepesi Balázs
Spin & Go pókervariáns a kiegészítő jövedelemért
: Bencsik János Bence
: Bencsik János Bence
A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata
: Major Attila
: Major Attila
A Netflix és HBO GO, mint streaming szolgáltatók hatása a filmnézési szokásokra
: Balaskóová Cyntia
: Balaskóová Cyntia
Translation Project Is the real estate market going to crash?
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A GreenGo Car Kft tevékenysége, fókuszban az e-autó
: Bogyó Beáta
: Bogyó Beáta
Éves partner találkozó
: Lipcsei Laura
: Lipcsei Laura
Törökország, mint a magyar külpolitika és külgazdaság kiemelt partnere
: Greksa Judit
Megjelent: (2014)
: Greksa Judit
Megjelent: (2014)
Törökország, mint a magyar külpolitika és külgazdaság kiemelkedő partnere
: Szántó Dóra
Megjelent: (2014)
: Szántó Dóra
Megjelent: (2014)
A franchise, mint népszerű vállalkozási forma, a Stanley és az Agip Franchise vállalkozások bemutatása
: Hegyi Hegyi József
: Hegyi Hegyi József
[Going hybrid] ; [MBA-mítosz a piacon] című cikkek fordítása
: Vörösné Szatura Ágnes
: Vörösné Szatura Ágnes
Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona
: Czimbalmos Anna
: Czimbalmos Anna
A cargo-partner raktárlogisztikája
: Boros Melinda
: Boros Melinda
Franchise rendszerek vizsgálata Stilianos babauszoda franchise hálózata
: Drexler-Szigethy Barbara
: Drexler-Szigethy Barbara
Az EGALEO Kft. partner cégének a marketingkommunikációja
: Szigeti Zsuzsa
: Szigeti Zsuzsa
Cargo Partner Kft. légi szállításainak gazdaságossági indoklása
: Márkus Bálint
: Márkus Bálint
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
Ügyfél-elégedettség vizsgálat a Kleffmann & Partner Kft.-nél
: Kocsány Dóra
: Kocsány Dóra
A Paleo Muesli 2 Go kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése
: Pölhőssy Norbert
: Pölhőssy Norbert
Festékértékesítés franchise rendszerben
: Asztalos Adrián
: Asztalos Adrián
„Szurkoljunk együtt, mint még soha!” Vodafone, mint a 2014-es Vízilabda Európa Bajnokság kommunikációs partnere
: Ladoniczki Sára Kata
: Ladoniczki Sára Kata
Az élet éttermének - mint magyar tulajdonú franchise rendszernek - a bemutatása
: Tóth Lilla
: Tóth Lilla
A Bubble Tea, mint lehetőség egy új franchise rendszer kiépítésére
: Brajnovits Zsolt Tamás
: Brajnovits Zsolt Tamás
A GSP Global Szerviz Partner Kft. raktárlogisztikai folyamatainak vizsgálata
: Vidiczki Danica
: Vidiczki Danica
Partner eredményesség számítások a Waberer'-Szemerey Logisztika Kft.-nél.
: Szabóné Tóth Bernadett
: Szabóné Tóth Bernadett
A Partner in Pet Food Hungária Kft. értékesítési csatornáinak elemzése
: Kedves Richárd
: Kedves Richárd
A cargo-partner export légi szállítmányozása
: Torbán Balázs
: Torbán Balázs
A franchise rendszer - A balatonfenyvesi szupermarket szezonális, Spar franchise üzletté alakítása
: Hodován Judit Viktória
: Hodován Judit Viktória
Tajvan, Európa egyik kelet-ázsiai partnere
: Térmeg Vera
: Térmeg Vera
Hasonló tételek
-
GOING CONCERN
: Tótok Balázs -
A multinacionális vállalatok helyi gazdaságba való beágyazódása a Robert Bosch Kft-n keresztül
: Nacsa Zsófia -
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi -
Kína "go global" politikája
: Makra Gábor -
Should a company go public?
: Sallai Bálint