Marketingkommunikáció - A Gabonaker Hungary Kft. marketingkommunikációjának kialakítása
Elmentve itt :
Szerző: | Bohrát Gábor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | marketingkommunikáció KKV üzleti tervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51132 |
Hasonló tételek
A gabonák szerepe a gasztronómiában és felhasználásuk a hazai vendéglátásban
: Banádi Rebeka
: Banádi Rebeka
Webshop marketingkommunikációjának kialakítása egy fürdőszoba szalon esetén, a Deli 99' Kft. példáján keresztül
: Kiss Evelin
: Kiss Evelin
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter
: Buzás Eszter
A VELUX Magyarország Kft. társadalomközpontú marketingkommunikációjának bemutatása
: Siklódi Brenda
: Siklódi Brenda
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A Business Lease Hungary Kft. marketingstratégiájának kialakítása
: László Eszter
: László Eszter
Online marketingkommunikáció a Raben Trans European Hungary Kft.marketingkommunikációs stratégiájában
: Borsoviczky Regina
: Borsoviczky Regina
A METRO Kereskedelmi Kft. szervezeti- és marketingkommunikációjának bemutatása
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Megjelent: (2014)
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
Az EGLO LUX Kft. marketingkommunikációjának bemutatása és értékelése
: Major Ilona
: Major Ilona
A Hays Hungary Kft. marketingkommunikációs tevékenységének alakulása
: Hábl Nikolett
: Hábl Nikolett
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
A Best Dance tánciskola marketingkommunikációjának megtervezése
: Urbán Tamás
: Urbán Tamás
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A Bors GasztroBár marketingkommunikációjának bemutatása
: Csernus Mátyás
: Csernus Mátyás
A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
A Lufthans Technik Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Újrahasznosítási lehetőségek marketingkommunikációjának hatékonysága a textiliparban
: Demeter Ágoston
: Demeter Ágoston
Egy családi térkő üzem marketingkommunikációjának bemutatása
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
: Döbörhegyi Balázs
Megjelent: (2014)
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra
: Cseh Alexandra
A Globe Trans Cargo Kft. marketingkommunikációjának értékelő elemzése és fejlesztése
: Kristóf Zoltán
: Kristóf Zoltán
A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációjának elemzése, és annak fejlesztési lehetőségei
: Terényi Viktória Zsófia
: Terényi Viktória Zsófia
A kontrollrendszerek kialakítása és működése az Antalis Hungary Kft. tevékenységében
: Bagi Krisztina
: Bagi Krisztina
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
A Babaszafari webáruház marketingkommunikációjának eredmény- és hatékonyságvizsgálata
: Hordós Ivett
: Hordós Ivett
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A hazai financial technology vállalatok marketingkommunikációjának jellemzői
: Ertl Mátyás
: Ertl Mátyás
A Lázár Lovaspark marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
: Gönczöl Kitti
: Gönczöl Kitti
Hasonló tételek
-
A gabonák szerepe a gasztronómiában és felhasználásuk a hazai vendéglátásban
: Banádi Rebeka -
Webshop marketingkommunikációjának kialakítása egy fürdőszoba szalon esetén, a Deli 99' Kft. példáján keresztül
: Kiss Evelin -
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó -
A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix -
Az Essilor Optika kft. marketingkommunikációjának ismertetése
: Buzás Eszter