AZ EURÓPAI UNIÓ ÉS OROSZORSZÁG ÁTALAKULT KÜLKERESKEDELMI KAPCSOLATÁNAK A VÁLLALATI KULTÚRÁBAN ALKALMAZOTT, MARKETINGESZKÖZÖKRE GYAKOROLT HATÁSA

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: ILNICZKI GABRIELLA
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Európai Unió
Oroszország
Külpiaci kapcsolatok
Marketingeszközök
Magyar helyzetkép
átalakulás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/51155

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg51155
005 20231017132253.0
008 231017suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a ILNICZKI GABRIELLA 
245 1 3 |a AZ EURÓPAI UNIÓ ÉS OROSZORSZÁG ÁTALAKULT KÜLKERESKEDELMI KAPCSOLATÁNAK A VÁLLALATI KULTÚRÁBAN ALKALMAZOTT, MARKETINGESZKÖZÖKRE GYAKOROLT HATÁSA  |c ILNICZKI GABRIELLA  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Európai Unió 
695 |a Oroszország 
695 |a Külpiaci kapcsolatok 
695 |a Marketingeszközök 
695 |a Magyar helyzetkép 
695 |a átalakulás 
695 |a Európai Unió 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/51155/1/00006241.pdf  |z Dokumentum-elérés