Tartozik a Vendég Követel a Szálloda
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Balázs Zoltán |
---|---|
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | beszámoló elemzés turizmus szállodaipar elemzés jövedelmezőségi helyzet komplex elemzés pénzügyi, vagyoni helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51169 |
Hasonló tételek
A behajthatatlan követelés és a követelések értékvesztése
: Márkus Zsolt
: Márkus Zsolt
A szálloda dolgozóival, munkatársaival szemben támasztott aktuális elvárások - vendég- és munkatársi megközelítésből
: Kulikova Mariia
: Kulikova Mariia
A követelés kezelése és szerepének jelentősége a hazai bankszektorban
: Maróthi Tamás
Megjelent: (2013)
: Maróthi Tamás
Megjelent: (2013)
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége
: Kocsis Krisztina
: Kocsis Krisztina
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Japán vendég - magyaros vendéglátás Mit tehet a japánnyelv-oktatás a japán beutazó turizmus fejlesztéséért?
: Székács Anna
Megjelent: (2003)
: Székács Anna
Megjelent: (2003)
A Floresta Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Gödöny Andrea
: Gödöny Andrea
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége az Icon the restaurant étlapján
: Gál Eszter
: Gál Eszter
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége a Novotel Budapest City-ben
: Zrinszky Réka
: Zrinszky Réka
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége az Abacus Business&Wellness Hotelben
: Bartos Boglárka
: Bartos Boglárka
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
Az edzőtermek változatos világa a vendég és az üzemeltető szemszögéből
: Csomó Simon
: Csomó Simon
A Rail Cargo Hungaria Zrt vevő számlázással és nyilvántartással, kintlévőség-kezeléssel és követelés-behajtással kapcsolatos tevékenységének vizsgálata
: Kiss Mária
: Kiss Mária
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A vendégmegtartás jelentősége és a vendég lojalitás elérésének módszerei a Viking Cruises példáján bemutatva
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
: Laczkó-Üveges Loretta Edit
AZ ART, MINT A VENDÉG MOTIVÁCIÓJA – AVAGY MILYEN SZEREPET JÁTSZIK A MŰVÉSZET EGY HOTEL ÉLETÉBEN?
: Székács Vivien
: Székács Vivien
Szálloda üzemeltetés
: Babos Villő
: Babos Villő
Szálloda Üzemeltetés
: Kocsis Lázár Dávid
: Kocsis Lázár Dávid
Szállodák, ahol maga a luxus már nem elég,- mit vár el egy makacs, önálló, avagy posztmodern vendég?
: Simon Mária Luca
: Simon Mária Luca
Szolgáltatások a szálloda portáján
: Bártfai Endre
Megjelent: (2006)
: Bártfai Endre
Megjelent: (2006)
Luxus szálloda Budapest belvárosában, a Kempinski szálloda bemutatása az üzletemberek szemével
: Hegedűs Kitti Fanni
: Hegedűs Kitti Fanni
Vendégelégedettség a rendezvényi vendéglátásban Rendezvényfőnök szerepe egy vendég orientált munkakörnyezetben, azaz hogyan teremtsünk néhány információból a célközönség számára optimális rendezvényt
: Wiesner Ádám
: Wiesner Ádám
Két egybevont szálloda felépítése
: Szarvas Gábor László
: Szarvas Gábor László
Élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei egy ausztriai szálloda példáján keresztül
: Czeller Balázs
: Czeller Balázs
Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Egy szálloda teljeskörű marketingstratégiájának kialakítása
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
Egy szálloda rendezvénytevékenységének komplex elemzése
: Orosz Kinga
: Orosz Kinga
Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja
: Vincze Dalma
: Vincze Dalma
A Szálloda Frontján Vendégfogadás és Szállodák alapjainak bemutatása az Accor szállodaláncon keresztül
: Mándi Bence Máté
: Mándi Bence Máté
Három eltérő kategóriájú szálloda jövedelmezőségének vizsgálata, a Mellow Mood csoport szállodáin keresztül
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Egy luxus szálloda különböző részlegeinek együttműködése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
Tókert Szálloda Lillafüred marketingkommunikációs stratégiájának fejlesztése
: Tóth Tamás
Megjelent: (2013)
: Tóth Tamás
Megjelent: (2013)
A zöld szálloda és a marketing kapcsolata
: Vozár Dorottya Virág
: Vozár Dorottya Virág
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán
: Szalóki Zoltán
Egy szálloda gazdálkodásának bemutatása, bevételének növekedése, ennek hatása a komplex működésre
: Szabó Luca Szilvia
: Szabó Luca Szilvia
A kommunikáció jelentősége a Hilton Budapest City szálloda Front Desk részlegének példáján keresztül
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Válsághelyzet a turizmusban - Egy vidéki szálloda lehetőségei
: Darida Katalin
: Darida Katalin
A Falcon***** Konferencia & Wellness Szálloda Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Földvári Odett Mónika
: Földvári Odett Mónika
Hasonló tételek
-
A behajthatatlan követelés és a követelések értékvesztése
: Márkus Zsolt -
A szálloda dolgozóival, munkatársaival szemben támasztott aktuális elvárások - vendég- és munkatársi megközelítésből
: Kulikova Mariia -
A követelés kezelése és szerepének jelentősége a hazai bankszektorban
: Maróthi Tamás
Megjelent: (2013) -
A vendég diétás ételválasztásának lehetősége
: Kocsis Krisztina -
Internetes vendég vélemények hatása a housekeeping tevékenységére
: Vass Dóra