eSport a XXI. században, avagy az eSport és a tradicionális sportok üzleti modelljeinek hasonlóságai és különbözőségei
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | eSport Üzleti modell Sport Videojáték Üzleti modell vászon modellezés üzleti tervezés vállalat üzleti folyamatai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51335 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg51335 | ||
005 | 20231017132637.0 | ||
008 | 231017suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Somogyi Gábor | |
245 | 1 | 0 | |a eSport a XXI. században, avagy az eSport és a tradicionális sportok üzleti modelljeinek hasonlóságai és különbözőségei |c Somogyi Gábor |h [elektronikus dokumentum] |
695 | |a eSport | ||
695 | |a Üzleti modell | ||
695 | |a Sport | ||
695 | |a Videojáték | ||
695 | |a Üzleti modell vászon | ||
695 | |a modellezés | ||
695 | |a üzleti tervezés | ||
695 | |a vállalat üzleti folyamatai | ||
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/51335/1/00006458.pdf |z Dokumentum-elérés |