Új marketingstratégia kialakítási lehetőségének vizsgálata a DSS Consulting Kft.-nél
Saved in:
Main Author: | Marxer Balázs |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Új lehetőségek Marketinstratégia Lehetőségek vizsgálata Javaslattétel Marketing hatékonyság üzleti folyamat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51586 |
Similar Items
Vezetői információs rendszer és a kontrolling kapcsolata az IBM DSS Kft-nél
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
Fejlődés az élvonalban- Szervezési és szervezeti folyamatjavítás az IBM DSS Kft.-nél
: Kohajda Zsófia
: Kohajda Zsófia
Az OBA új vállalatirányítási rendszerének kialakítási lehetőségei, folyamatainak elemzése és fejlesztése
: Bencsik Ádám
: Bencsik Ádám
Vállalati folyamatok átalakítási lehetőségének kutatása az LDI Dimotrans Hungary Kft-nél
: Balatonyi Balázs
: Balatonyi Balázs
A "zöld Duna-part" kialakítási lehetőségeinek vizsgálata a belvárosi szakaszon
: Tölgyesi Anna
: Tölgyesi Anna
Projektteam kialakítási módszerek és a projektben résztvevők koordinálása
: Bóza Inez
: Bóza Inez
A Kft alapítás és az adóoptimalizálás lehetőségének vizsgálata
: Kristóf Dániel
: Kristóf Dániel
Egy új, horizontális kiskereskedelmi összefogás lehetőségének vizsgálata Magyarországon, a mai gazdasági viszonyok között
: Kovács István
Published: (2013)
: Kovács István
Published: (2013)
Marketingstratégia kialakítása az Atmedia Kft-nél
: Molnár Anna
: Molnár Anna
A HAD Consult Kft. pénzügyi háttere
: Szecsei Balázs
: Szecsei Balázs
A logisztikai tevékenység insourcing lehetőségének vizsgálata az Edelmann Hungary Packaging Zrt-nél
: Tompos Fanni
: Tompos Fanni
A falusi turizmus fejlesztési lehetőségének vizsgálata Kápolnásfalu községben
: Lőrincz Andor
: Lőrincz Andor
Egy projekt megvalósítása és finanszírozása a DLM Consulting Kft.-nél
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A gyógynövények és a wellness szolgáltatások kombinálási lehetőségének vizsgálata
: Székely Kristóf
: Székely Kristóf
Jövőbeni kecskeméti egyetemi fesztivál megvalósítási stratégiája és lehetőségének vizsgálata
: Kovács Marcell Zoltán
: Kovács Marcell Zoltán
MAGYAR KKV TULAJDONOSOK ERŐSSÉGEINEK VIZSGÁLATA A VÁLLALKOZÁS NÖVEKEDÉSI LEHETŐSÉGÉNEK TEKINTETÉBEN
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
A multikulturalizmus kommunikációs kihívásai a TATA Consultancy Services-nél
: Vastag Krisztina
: Vastag Krisztina
Jogutódlással megszűnések, avagy a H4 Consulting Kft. beolvadásának számviteli, adózási folyamata az LH-Consulting Kft.-be
: Idei Zsanett
: Idei Zsanett
Egy magyarországi családi vállalkozás (KKV) controlling rendszerének kialakítási lehetőségei, és az ehhez kapcsolódó tulajdonosi attitűd vizsgálata
: Nyékiné Béres Andrea
: Nyékiné Béres Andrea
A Tracon Budapest Kft. marketing szemléletű elemzése és egy almárka bevezetés lehetőségének vizsgálata
: Kereszty Domos
: Kereszty Domos
Új termék bevezetésével kapcsolatos marketingstratégia meghatározása A SpyTel piaci bevezetése a közvetlen értékesítés piacára
: Kopin Zsuzsanna
: Kopin Zsuzsanna
A Flow Consulting Kft. átfogó gazdasági elemzése
: Kiss Gabriella
: Kiss Gabriella
Foglalkoztatási támogatások elszámolásának ellenőrzése és az elszámolási folyamat fejlesztési lehetőségének vizsgálata
: Pucsinszki Péter
: Pucsinszki Péter
The Role of Consulting in Driving Organizational Agility A Case Study of a Global Consulting Firm
: Mashukova Anastasiia
: Mashukova Anastasiia
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
Online marketingstratégia a gyakorlatban az Organica Water-nél
: György Virág
: György Virág
A Clarity Consulting Kft. vállalati stratégiájának elemző bemutatása
: Andó Benedek
: Andó Benedek
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
Az nfl marketingstraégiájának, gazdasági működésének és egy potenciális londoni csapat lehetőségének vizsgálata
: Demeter Alex
: Demeter Alex
Piacvezető marketingstratégia a hazai pezsgőpiacon Törley Pezsgőpincészet Kft. vizsgálata
: Léber Alexandra
: Léber Alexandra
Hatékonyabb emberi erőforrás felhasználást biztosító értékesítési stratégia megalkotása a NOREX ERP CONSULTING Kft-nél
: Czifrák Gábor
: Czifrák Gábor
Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül
: Baritz Balázs
: Baritz Balázs
Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél
: Barabás Réka
: Barabás Réka
A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata
: Bokorné Rauscher Julianna
: Bokorné Rauscher Julianna
A VIZITERV Consult Kft. gazdálkodásának komplex átvilágítása és minősítése
: Fekete Zsófia
: Fekete Zsófia
www.csakatolnamegyei.hu - Tolna megyei helyi termékek, kézműves termékek online értékesítési lehetőségének vizsgálata
: Dorn Ernő
: Dorn Ernő
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Marketingstratégia bemutatása egy kereskedelmi kisvállalkozásnál, a Partner Cable Zrt.-nél
: Szabó Réka
: Szabó Réka
Similar Items
-
Vezetői információs rendszer és a kontrolling kapcsolata az IBM DSS Kft-nél
: Tóth Gergő -
Fejlődés az élvonalban- Szervezési és szervezeti folyamatjavítás az IBM DSS Kft.-nél
: Kohajda Zsófia -
Az OBA új vállalatirányítási rendszerének kialakítási lehetőségei, folyamatainak elemzése és fejlesztése
: Bencsik Ádám -
Vállalati folyamatok átalakítási lehetőségének kutatása az LDI Dimotrans Hungary Kft-nél
: Balatonyi Balázs -
A "zöld Duna-part" kialakítási lehetőségeinek vizsgálata a belvárosi szakaszon
: Tölgyesi Anna