Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csordás Roland
További közreműködők: Fodor Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Márkaépítés
Markov-lánc
Mobiltelefon
Egyetemi hallgatók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5161

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5161
005 20220627133626.0
008 160503suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Csordás Roland 
245 1 0 |a Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Csordás Roland 
246 1 0 |a Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével = Analysing brand loyalty of students in the mobile phone market by Markoc-chain model  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A hihetetlen sebességgel változó gazdaságban, a kínálati piac folyamatos bővülésével a fogyasztó egyre több választásra, egyre több fogyasztói döntés meghozatalára kényszerül. Jól tudjuk, hogy már egy ideje nem termékek vagy szolgáltatások között döntenek a fogyasztók, hanem márkák között. A márka segíti a fogyasztó tájékozódását, lerövidíti a vásárlási folyamatot és csökkenti a vásárlás során érzékelt kockázatot. Így a vállalatoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk a márkájuk gondozására. Ebben segíthet a kevert Markov-lánc modell, amely alkalmas a piaci részesedés és a márkahűség változásának előrejelzésére. Továbbá a kevert Markov-módszer jó döntés-előkészítő eszköz, mert alkalmazása egyszerű, ám gyorsan elvégezhető és következtetései olyan betekintést engednek a piaci folyamatokba, amelyekkel korábban nem rendelkeztünk. 
695 |a Márkaépítés 
695 |a Markov-lánc 
695 |a Mobiltelefon 
695 |a Egyetemi hallgatók 
700 0 1 |a Fodor Mónika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5161/1/CVUNU7_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés