Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével
Saved in:
Main Author: | Csordás Roland |
---|---|
Other Authors: | Fodor Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Márkaépítés Markov-lánc Mobiltelefon Egyetemi hallgatók |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5161 |
Similar Items
Üzleti előrejelzés sztochasztikus módszerekkel, különös tekintettel a Markov-lánc modell és a Bayes elemzés felhasználásával
: Horváth Gézáné
Published: (2000)
: Horváth Gézáné
Published: (2000)
Prediction of Customers' Loyality and Market Share by Using Markov Chain Model
: Horváth Gézáné
Published: (2001)
: Horváth Gézáné
Published: (2001)
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva
: Halász Anita Éva
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva
: Halász Anita Éva
The application of Markov chains in management science with special reference to the Brand Switching Model
: Mészáros Krisztina
: Mészáros Krisztina
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Feladatok egyetemi hallgatók számára a ChatGPT korában Az egyetemi pénzügyi oktatás példája
: Komáromi György
Published: (2023)
: Komáromi György
Published: (2023)
Az egyetemi hallgatók és a soft skillek kapcsolata
: Orosz Vivien
: Orosz Vivien
Hololens és a kevert valóságok világa
: Balázs Attila
: Balázs Attila
Magyarországon élő fiatalok kevert italfogyasztási szokásai
: Pálos Zoltán Péter
: Pálos Zoltán Péter
A felelős alkoholfogyasztás vizsgálata az egyetemi hallgatók körében Magyarországon
: Kiss Viktor Soma
: Kiss Viktor Soma
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
Mobiltelefon applikációk szerepe a városi turizmusban
: Juhász Anna
: Juhász Anna
Magyarországi mobiltelefon-szolgáltatók reklám tevékenységeinek összehasonlítása
: Prutti Claudia Maria
: Prutti Claudia Maria
A mesterséges intelligencia az egyetemi hallgatók tanulási szokásaira gyakorolt hatása
: Eckert Dóra
: Eckert Dóra
Kevert módszertani megközelítések. Elémleti és módszertani alapok
: Géring Zsuzsanna, et al.
Published: (2014)
: Géring Zsuzsanna, et al.
Published: (2014)
A magyar egyetemi/főiskolai hallgatók étkezési szokásainak vizsgálata A súlycsökkentő diéták hatása az étkezési szokásokra
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
Egyetemi hallgatók fogyasztási szokásai az ökológiai termékekre vonatkozóan HABITS OF UNIVERSITY STUDENTS ABOUT THE CONSUMPTION OF ORGANIC PRODUCTS
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
: Gyarmati Gábor Géza
Published: (2018)
Fogyasztói értékek vizsgálata a magyar mobiltelefon piacon
: Zádor Gabriella
: Zádor Gabriella
Munkavállalás és tanulmányok kapcsolatának vizsgálata a BGE KVIK egyetemi hallgatók körében
: Yilmaz Fatime Laura
: Yilmaz Fatime Laura
Gazdasági képzésben tanuló egyetemi hallgatók plágiummal és ChatGPT-vel kapcsolatos véleményei
: Kállai Balázs József
: Kállai Balázs József
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
: Ughy Dóra
: Ughy Dóra
A járványhelyzet hatása az egyetemi közösségre – Hogyan élték meg a változást a hallgatók?
: Varsányi Szilárd Zoltán
: Varsányi Szilárd Zoltán
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
: Harsányi Dávid, et al.
Published: (2023)
A Process Solutions Kft. vizsgálata az Üzleti Modell Vászon segítségével.
: Szilágyi Roland
: Szilágyi Roland
Kevert projektmenedzsment módszertan létjogosultsága, vállalati erőforrás tervező rendszer bemutatásán keresztül
: Madaras Barna
: Madaras Barna
Miből él egy egyetemi hallgató? - A hallgatók foglalkoztatottságának jellemzői a turizmus-vendéglátáson tanulók körében
: Somogyi Csaba
: Somogyi Csaba
Mobiltelefon szolgáltató váltás tendere a Generali Biztosító Zrt. példájának tükrében
: Pető Adrienn
: Pető Adrienn
AB-Studio Kft. jövedelmezőségi és hatékonysági vizsgálatának elemzése
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna
: Margetics Marianna
A sales és a márkahűség kapcsolata
: Sebestyén Virág
: Sebestyén Virág
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
A logisztika szerepe a modern távközlésben, mobiltelefon-tartozékok disztribúciós tevékenység kihelyezése
: Jakab Gabriella
: Jakab Gabriella
Márkahűség és elégedettség vizsgálata a hazai bankszektorban
: Bogya István
: Bogya István
Az online értékesítés és annak változása a COVID-19 világjárvány alatt - a Black Crystal kisvállalkozás vizsgálatának segítségével
: Novák Petra
: Novák Petra
Hazai táplálékkiegészítő gyártással foglalkozó vállalkozások elemzése az üzleti modell vászon segítségével
: Szabó Beatrix
: Szabó Beatrix
A márkahűség szerepe és hatása a mobiltelefonok piacán
: Feodor Tamás Krisztián
: Feodor Tamás Krisztián
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
A hazai középiskolások pénzügyi műveltségi vizsgálatának módszertani kérdései
: Ország Adrienn
Published: (2018)
: Ország Adrienn
Published: (2018)
Az Eogen Hungary Kft. üzleti tervének elemzése az Üzleti Modell Vászon segítségével
: Szűcs Liza
: Szűcs Liza
Similar Items
-
Üzleti előrejelzés sztochasztikus módszerekkel, különös tekintettel a Markov-lánc modell és a Bayes elemzés felhasználásával
: Horváth Gézáné
Published: (2000) -
Prediction of Customers' Loyality and Market Share by Using Markov Chain Model
: Horváth Gézáné
Published: (2001) -
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva -
Az egyetemi hallgatók tudásmegosztási hajlandósága
: Halász Anita Éva -
The application of Markov chains in management science with special reference to the Brand Switching Model
: Mészáros Krisztina