Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
Saved in:
Main Author: | Thuróczy Viktor Zoltán |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Vállalati Szegmens Ügyfélkapcsolat Net Promoter Score Bankkárképző Budapest Bank bank hatékonyság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51695 |
Similar Items
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Pirót Zsófia
: Pirót Zsófia
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Készletezés–menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása.
: Szabó Márk
: Szabó Márk
Készletezés –menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Goretity Péter
: Goretity Péter
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Készletezés - menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
Készletezés - menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Prokop Norbert
: Prokop Norbert
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Máté Helga
: Máté Helga
A készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Készletezés – menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Monori Martin
: Monori Martin
KÉSZLETEZÉS - MENEDZSMENT GAZDÁLKODÁSI ÉS HATÉKONYSÁGI KÉRDÉSEI ÉS GYAKORLATI MEGVALÓSÍTÁSA A HOESCH ÉPÍTŐELEMEK KFT.-NÉL
: Papp Zoltán
: Papp Zoltán
Ügyfélélménymenedzsment egy magyarországi jelenléttel bíró nemzetközi bank vállalati szegmensében - fókuszban a szolgáltatás humán tényezői
: Balogh Bianka Lili
: Balogh Bianka Lili
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Készletezés – menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása a Magyarvíz Kft.-nél
: Kovács Márk
: Kovács Márk
A digitalizáció hatása a kiskereskedelmi szektor ügyfélkapcsolati-menedzsment módszereire
: Wittmann Marcell Attila
: Wittmann Marcell Attila
Az otthoni munkavégzés munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Révész Tímea
: Révész Tímea
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Az ügyfélkapcsolati menedzsment szerepe a hazai bankszektorban a magánszemélyek körében
: Romhányi Zita
: Romhányi Zita
Készletezésmenedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Oláh Szabolcs
: Oláh Szabolcs
Sportfinanszírozás hatékonysági, gazdálkodási, szervezési kérdései, megvalósítás gondjai,jövőbeni feltételek
: Kérges János
: Kérges János
Ügyfélkapcsolati kommunikáció a Rendőrségnél
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
Készletezés menedzsment gazdasági és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása- Automatikus rendelési módszer bevezetése a Lidl Magyarország Bt. üzleteiben
: Bán Balázs
: Bán Balázs
A távmunka és a home office lehetőségei és korlátjai, hatékonysági kérdései
: Barbalics Mónika
: Barbalics Mónika
A China Telecom Ügyfélkapcsolati tevékenysége
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
: Farkas Csaba Máté
Published: (2019)
Egy víziközmű társulat ügyfélkapcsolati kommunikációja
: Vidéki Szilvia
: Vidéki Szilvia
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
Egy adott vállalat ügyfélkapcsolati rendszere és kommunikációs stratégiája
: Hantal Zoltán Zalán
: Hantal Zoltán Zalán
Beszállítói hálózat szervezési, hatékonysági kérdései, az ellátási lánc szerepe, teljesítménye, megítélése, módszerei
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
„CRM (ügyfélkapcsolati rendszer) bevezetése egy vállalati bankban, hatása, előnyei, hátrányai a banki folyamatokban, az ügyfélkiszolgálásban és eredményességben.”
: Szigethy Zoltán
: Szigethy Zoltán
Készletezés-menedzsment gazdaságossági és hatékonysági megoldásai a Lidl Magyarország Bt. raktáraiban
: Szalai Krisztina
: Szalai Krisztina
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Tóth Nikol Tamara
: Tóth Nikol Tamara
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home-office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kertész Luca
: Kertész Luca
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kincses Rebeka
: Kincses Rebeka
Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere
: Mathes Krisztián
: Mathes Krisztián
A H&M ügyfélkapcsolati menedzsmentje és értékesítési stratégiája
: Farkas Alexandra Bianka
: Farkas Alexandra Bianka
A Tízpróba Magyarország KFT. Ügyfélkapcsolati Menedzsmentjének elemző bemutatása.
: Ecsedi-Papp Ádám
: Ecsedi-Papp Ádám
Similar Items
-
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka -
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Pirót Zsófia -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka