Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
Saved in:
Main Author: | Bozsó Zita |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fenntartható fejlődés Marketingstratégia Mezőgazdaság hatékonyság mezőgazdaság |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51707 |
Similar Items
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Egy újrarendelési pontot optimalizáló készletmodell
: Horváth Gézáné
Published: (1997)
: Horváth Gézáné
Published: (1997)
Vállalati stratégia a Juhász és Bene Bioméhészetben és egy új termék bevezetésének lehetősége
: Czakó Norbert
: Czakó Norbert
Egy innovatív nyomdaipari termék az Extended CODEX Label® és lehetőségeinek elemzése /
: Rimóczi Csilla
: Rimóczi Csilla
Állatasszisztált fejlesztési módszer, mint innovatív felnőttképzési lehetőség
: Scháden Dorina
: Scháden Dorina
Stratégiai tervezés a közterületi reklámpiacon a Portland optimalizáló ügynökségen keresztül
: Szász Balázs
: Szász Balázs
A „Finn csoda” – a finn oktatási rendszer és pedagógiai értékelés
: Kercsmár Zsuzsanna
: Kercsmár Zsuzsanna
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
Finn működőtőke-befektetések Magyarországon
: Botos Leontina
Published: (2014)
: Botos Leontina
Published: (2014)
A Zsemle Bisztró piaci bevezetésének lehetősége
: Lajkó Nóra
: Lajkó Nóra
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A finn oktatási rendszer eredményei
: Tóthné Uzonyi Ottilia
: Tóthné Uzonyi Ottilia
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Finn állami cég tulajdonszerzése magyar magánszférában
: Kuzma Petra
: Kuzma Petra
Innovatív termékek a dohánypiacon
: Kruppai Zita
: Kruppai Zita
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra
: Andrássy Nóra
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Innovatív termék bevezetése a környezettudatosság jegyében, fogyasztói és vállalati szempontból vizsgálva a Cardex Európa Kft. új termék bevezetése kapcsán
: Szelényi Bernadett
: Szelényi Bernadett
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
A Tokaji, mint termék és lehetőség bemutatása a Tokaj Kereskedőház Zrt-n keresztül
: Baracska Bianka
: Baracska Bianka
A Unit Linked, mint pénzügyi befektetési lehetőség és az Aegon Forte életbiztosítási termék
: Papp Diána
: Papp Diána
Klímaváltozás hatása a finn turizmusra, különös tekintettel a síturizmusra
: Lakner Krisztina
: Lakner Krisztina
A finn és a magyar interakciós sajátosságok komparatív vizsgálata
: Barabás Regina Réka
: Barabás Regina Réka
Diétás ételválasztás lehetősége a hazai vendéglátóhelyeken
: Zrinszky Réka Andrea
: Zrinszky Réka Andrea
A Béres Actival+Magnézium termék bevezetésének bemutatása és online kommunikációjának elemzése
: Hajdu Péter
: Hajdu Péter
Egy új desztináció bevezetésének lehetősége az UniTravel portfólió bővétésének példáján keresztül
: Csertán Sára
: Csertán Sára
Egy új termék piaci bevezetésének bemutatása a Würth Szereléstechnika Kft. példáján keresztül
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra
: Angyal Petra
AZ RFID-technológia bevezetésének lehetősége a Contitech Fluid Automotive Hungaria Kft. raktározási rendszerébe
: Daucsó Dominik
: Daucsó Dominik
Innovatív fizetési megoldások
: Hegedüs Judit
: Hegedüs Judit
Innovatív mobilfizetési megoldások
: Széplaki Péter
: Széplaki Péter
A finn Transpoint Oy Ab logisztikai cég közép-kelet-európai stratégiája
: Csendes Georgina
: Csendes Georgina
A magyar gazdasági környezet bemutatása egy finn szállítmányozó cég működésének alapján
: Balázs Eszter
: Balázs Eszter
Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében
: Csendi Elza Erzsébet
: Csendi Elza Erzsébet
Filmturizmus - A kiaknázatlan lehetőség Magyarország turizmusában
: Zilahy Anna Zita
: Zilahy Anna Zita
Konfliktuskezelés hatása a teljesítményre a magyar és finn Team Academy példáján keresztül
: Szellák Márk
: Szellák Márk
Akadálymentes turizmus magyar és finn összehasonlításban (Tengeri és folyami hajózás akadálymentes gyakorlata)
: Szungyi Eszter
: Szungyi Eszter
Similar Items
-
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel -
Egy újrarendelési pontot optimalizáló készletmodell
: Horváth Gézáné
Published: (1997) -
Vállalati stratégia a Juhász és Bene Bioméhészetben és egy új termék bevezetésének lehetősége
: Czakó Norbert -
Egy innovatív nyomdaipari termék az Extended CODEX Label® és lehetőségeinek elemzése /
: Rimóczi Csilla -
Állatasszisztált fejlesztési módszer, mint innovatív felnőttképzési lehetőség
: Scháden Dorina