Montessori pedagógia jelentősége az oktatási módszerek és eszközök tekintetében
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Pedagógia, Montessori Reformpedagógia Oktatásszervezés Projektmódszer Garabonciás Kommunikációs és Üzleti Szakközépiskola Elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/51896 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg51896 | ||
005 | 20250704120551.0 | ||
008 | 240115suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Kasikné Terényi Mónika | |
245 | 1 | 0 | |a Montessori pedagógia jelentősége az oktatási módszerek és eszközök tekintetében |c Kasikné Terényi Mónika |h [elektronikus dokumentum] |
695 | |a Pedagógia, Montessori | ||
695 | |a Reformpedagógia | ||
695 | |a Oktatásszervezés | ||
695 | |a Projektmódszer | ||
695 | |a Garabonciás Kommunikációs és Üzleti Szakközépiskola | ||
695 | |a Elemzés | ||
700 | 1 | |a Farkas Julianna |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/51896/1/Kasikn%C3%A9%20Ter%C3%A9nyi%20M%C3%B3nika.pdf |z Dokumentum-elérés |