Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Meiszterits Bianka
További közreműködők: Katona Beatrix
Kulcsszavak:AmRest
covid 19
hibrid munkavégzés
home office
iroda
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52006

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg52006
005 20240124092706.0
008 240124suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Meiszterits Bianka 
245 1 0 |a Home Office vs. irodai munka - Új kihívások a Covid 19 kapcsán az Amrest. Kft. könyvelőjeként  |c Meiszterits Bianka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban feldolgoztammindazokat a Covid 19-vel kapcsolatos témákat, melyek érintették az irodaiéletet. Minden változást, és nehézséget megéltem az Amrest Kft. könyvelőjeként.Írásombanbemutatom a céget, ahol dolgozok már több mint három éve, és ismertetem ajelenlegi feladatkörömöt. A fő téma azonban maga a Home Office, illetve a HomeOffice összehasonlítása az irodai munkával. Egyik legfontosabb topik, melyetkifejtek, hogy mennyire fontos a megfelelő irodai környezet kialakítása. Adolgozók teljesítményének növelése, vagy fenttartása érdekében egy vállalatnakgondoskodnia kell minden olyan eszközről, mely szükséges a feladatokelvégzéséhez. Ilyen például a megfelelő szék, az asztalok jó elhelyezése,elegendő fényforrás, technikai eszközök biztosítása. Ezzel az egész környezettelés beállítással szemben elemeztem a Home Office-t, mint új munkavégzési formát.Felsoroltam a felmerülő problémákat, és a megoldásokat, melyekkel egyidejűlegkialakult maga a hibrid munkavégzés is. A távmunkában rengeteg problémafelmerülhet, ezek közül is az elsődleges a vállalatok félelme a kontrollelveszítése felől, amely fő oka annak, hogy a járvány előtt nagyon minimálisvolt azon munkavállalók száma, akik otthonról dolgoztak. Probléma lehet még akommunikáció csökkenése vagy hiánya a felettesekkel, kollégákkal, technikaijellegű gond vagy mentális probléma. Mindezek megoldásaként érkeztek új errevonatkozó törvények, szabályozások, illetve kialakult a rendkívül népszerűhibrid munkavégzési rend, mely azt jelenti, hogy a munkavállaló az irodából isés az otthonából is egyaránt végzi feladatait. A víruselterjedésével rákényszerültünk, hogy megtapasztaljuk a tartós távmunkaelőnyeit és hátrányait, ezeket össze is szedtem egy SWOT analízis kereteinbelül, hogy egyértelműen lássuk a pozitív és negatív oldalát is a HomeOffice-nak. Készítettem kérdőívet is erre vonatkozóan, hogy a dolgozatombanleírt elemzéseket össze tudjam hasonlítani a saját felmérésemmel, éskövetkeztetéseket vonhassak le kutatásaim alapján. 
695 |a AmRest 
695 |a covid 19 
695 |a hibrid munkavégzés 
695 |a home office 
695 |a iroda 
700 1 |a Katona Beatrix  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52006/1/Meiszterits%20Bianka%20PSZK%20GM%20Foszk%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat1.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52006/2/Meiszterits%20Bianka%20z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozat%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52006/3/Meiszterits%20Bianka_FOSZK_b%C3%ADr%C3%A1lat_FLK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52006/4/Meiszterits%20Bianka%20-%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés