A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gyuró Lili Anna
További közreműködők: Goda József
Honvári Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fenntartható fejlődés
fogyasztó(k)
fogyasztói magatartás
vállalati felelősség
vállalatok működése
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52011
Leíró adatok
Kivonat:Aszakdolgozatom témája a vállalati felelősségvállalás. A vállalatifelelősségvállalás a fenntartható fejlődés egyik eszköze, amely mára egyre többcég működésének alapjává vált. Az etikus és társadalmilag felelős döntések,illetve működési mechanizmusok fokozatosan beépülnek a cégek döntéshozatalába.A fenntartható fejlődés szempontjából pedig elengedhetetlen tényező a gazdaságiszereplők aktivitása, hiszen tagadhatatlan, hogy megszűntek pusztán üzletivállalkozások lenni. A dolgozatomban először bemutatásra kerül a fenntarthatófejlődés fogalma, kialakulásának körülményei és létjogosultsága. Ezutánkövetkezik a vállalati felelősségvállalás koncepciójának ismertetése, azelméleti háttere, a területei, eszközrendszere, illetve előnyei és a hátrányai.Utána pedig bemutatom a felelősségvállalás és a marketing kapcsolatát. Akérdőíves kutatásomban pedig arra keresem a választ, hogy hogy a vállalatoketikus tevékenysége milyen hatással van a fogyasztókra.