A CRM rendszerek jelentősége és a Salesforce bevezetése a Generali Biztosító Zrt.-nél
Elmentve itt :
Szerző: | Báthori Anna Fédra |
---|---|
További közreműködők: | Zólyomi-Oláh Krisztina |
Kulcsszavak: | bevezetés biztosítótársaság CRM ügyfélkapcsolati menedzsment ügyfélnyilvántartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52048 |
Hasonló tételek
CRM rendszerek, Salesforce
: Sandó Nikoletta
: Sandó Nikoletta
Integrált vállalatirányítási rendszerek Generali Biztosító Zrt. Pénzügyi zárási terület viszonylatában
: Forró Imre Gyárfás
: Forró Imre Gyárfás
Az Ipar 4.0 megvalósulása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Trembulyák Klaudia Viktória
: Trembulyák Klaudia Viktória
A Generali Biztosító Zrt. számviteli és könyvvizsgálati sajátosságai
: Schubert Edina
: Schubert Edina
A Generali Biztosító Zrt. költségfelosztásának bemutatása, fejlesztési lehetősége
: Bernát Andrea
: Bernát Andrea
Toborzás, kiválasztás, és az Assessment Center alkalmazása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Horváth Mihály
: Horváth Mihály
Mobiltelefon szolgáltató váltás tendere a Generali Biztosító Zrt. példájának tükrében
: Pető Adrienn
: Pető Adrienn
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységi körei, szolgáltatásainak jellemzői és a biztosításokról általában
: Vörös Rebeka
: Vörös Rebeka
A Generali Biztosító Zrt. képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció
: Kiss Bettina
: Kiss Bettina
CRM rendszerek kiépítése, bevezetése
: Lucza Rita
: Lucza Rita
Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel /
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
CRM rendszer bevezetése a Dorsum Zrt-nél
: Rizsányi Eszter
: Rizsányi Eszter
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
CRM rendszer bevezetése a Getcon Hungary Zrt.-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Integrált CRM rendszer egy biztosító társaságnál
: Kovács László György
: Kovács László György
CRM rendszerek
: Szántai Anita
: Szántai Anita
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
Márkamenedzsment az UNIQA Biztosító Zrt.-nél
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
CRM rendszerek vizsgálata a ROCKWOOL Hungary Kft-nél
: Zsemlye Adél
: Zsemlye Adél
CRM rendszerek – CRM alkalmazása és hatásai az Avalon Car(e) Services Kft.-nél
: Szigeti Bendegúz
: Szigeti Bendegúz
A kontrolling és az üzleti területek közös folyamatainak hatékonyságnövelése az ABB-nél SalesForce segítségével
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
CRM rendszer bevezetése a Bi-Ka Logisztika Kft.-nél
: Csóka Bence Balázs
: Csóka Bence Balázs
Új CRM rendszer bevezetése a Bosch Rexroth Kft.-nél
: Vajai Zsófia
: Vajai Zsófia
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
A CRM rendszerek vállalati alkalmazása
: Szigeti Noémi
: Szigeti Noémi
CRM rendszerek és alkalmazási lehetőségei
: Schuck Richárd László
: Schuck Richárd László
Ügyviteli szoftverek és CRM rendszerek
: Kovács Noémi
: Kovács Noémi
CRM rendszer bevezetése a gyakorlatban
: Móricz Bence
: Móricz Bence
Iratkezelés informatikai hátterének sajátosságai az NN Biztosító Zrt.-nél
: Nagy Boglárka
: Nagy Boglárka
CRM rendszerek szerepe a KKV szektorban
: Szalay Bence
: Szalay Bence
Új CRM rendszer bevezetése a MOL Group-nál
: Bérczes Anna
: Bérczes Anna
Toborzás és kiválasztás a Genertel Biztosító Zrt-nél 2009 vs 2010
: Varga Anita
: Varga Anita
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
A Cardif Biztosító Zrt. marketing elemzése
: Szendi Gábor
: Szendi Gábor
Egy új szoftver bevezetésének tapasztalatai a SIGNAL IDUNA Biztosító Zrt.-nél
: Puskás Károly
: Puskás Károly
Hasonló tételek
-
CRM rendszerek, Salesforce
: Sandó Nikoletta -
Integrált vállalatirányítási rendszerek Generali Biztosító Zrt. Pénzügyi zárási terület viszonylatában
: Forró Imre Gyárfás -
Az Ipar 4.0 megvalósulása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Trembulyák Klaudia Viktória -
A Generali Biztosító Zrt. számviteli és könyvvizsgálati sajátosságai
: Schubert Edina -
A Generali Biztosító Zrt. költségfelosztásának bemutatása, fejlesztési lehetősége
: Bernát Andrea