Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lelik Levente Pál
Other Authors: Forman Norbert
Strábelné Fábián Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:Chatbot
digitalizáció
könyvelőcégek
proof of concept
ügyfélszolgálat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52080
Description
Abstract:A könyvelőirodánál töltött szakmai gyakorlatom alatt rövid időn belül meghatározó élmény letta telefon csengőhangja. A kollégák nem győznek válaszolni a rengeteg kérdésre ésmegkeresésre. Ez értelemszerűen értékes időt vesz el a szakmai feladatoktól. A problémakezelésére egy chatbot létrehozását javasoltam. De megéri pénzt és energiát fektetni ebbe, ahagyományos ügyfélszolgálati megoldásoktól igencsak távol álló irányba? Ebben a döntésbensegíthet egy Proof of Concept verzió. Segítségével viszonylag kicsi ráfordítással, a projektelején megismerhetjük, életképes-e az ötlet. Ennek a létrehozására vállalkoztamszakdolgozatomban.