Az ügyfélszolgálat digitalizálása egy Proof of Concept chatbot létrehozása egy könyvelőcég számára
Saved in:
Main Author: | Lelik Levente Pál |
---|---|
Other Authors: |
Forman Norbert
Strábelné Fábián Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Chatbot digitalizáció könyvelőcégek proof of concept ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52080 |
Similar Items
Szerződéskezelés digitalizálása
: Szakter Vivien
: Szakter Vivien
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
Autófinanszírozási folyamatok digitalizálása SharePoint keretrendszerben
: Baukó Bence
: Baukó Bence
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza
: Török Géza
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Vadászati beírókönyv digitalizálása asztali, illetve mobil alkalmazás segítségével
: Serfőző Ádám
: Serfőző Ádám
Webshopok ügyfélszolgálatának digitalizálása és automatizálása a CRM szemüvegén keresztül
: Kelemen Dániel
: Kelemen Dániel
A KONE Felvonó Kft. Ügyfélszolgálat Menedzsment (CRM) rendszerének elemzése
: Wimme Beáta Ilona
: Wimme Beáta Ilona
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
Rollstar árlista SQL és C# által történő digitalizálása és kezelése
: Majos Ádám Dániel
: Majos Ádám Dániel
A pénzügyi és számviteli bizonylatok digitalizálása és az outsourcing-hoz kapcsolódó költségcsökkentések módszerei
: Szentiványi Dávid
: Szentiványi Dávid
A raktári áruelhelyezés rendszerezése, digitalizálása és kiadási folyamatának modern kihívásai és megoldásai
: Severin András
: Severin András
AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT SZEREPE AZ ÁRUTOVÁBBÍTÁS KOORDINÁLÁSÁBAN A SEWS KOMPONENS ÉS ELEKTRONIKA EURÓPA KFT-NÉL
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Chatbot - Barát vagy ellenség?
: Bakk Orsolya
: Bakk Orsolya
Projektmenedzsment egy film létrehozása során
: Vorák Kinga
: Vorák Kinga
A chatbot és a virtuális asszisztens szerepe az ügyfélélmény növelésében THE ROLE OF CHATBOTS AND VIRTUAL ASSISTANTS IN THE INCREASE OF CUSTOMER EXPERINCE –THE EXAMPLE OF VANDA
: Veres István, et al.
Published: (2023)
: Veres István, et al.
Published: (2023)
Egy magánklinika létrehozása és üzemeltetése Magyarországon
: Sobol Richárd
: Sobol Richárd
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
Agilis szoftvertesztelés mesterséges intelligencia alapú chatbot segítségével
: Kovács Barna
: Kovács Barna
Using Artificial Intelligence-Based Chatbots in Travel Planning
: Böjtös Daniella Eszter
: Böjtös Daniella Eszter
Az egységes világpénz létrehozása
: Hrabovszki András
: Hrabovszki András
Az egységes világpénz létrehozása
: Hrabovszki András
: Hrabovszki András
Felhőszolgáltatások vállalatok számára
: Gajdos Pál István
: Gajdos Pál István
Egy kereskedelmi vállalkozás létrehozása, és működésének bemutatása
: Kádár Dániel
: Kádár Dániel
Ennivaló, avagy egy Zsámbéki-medencei cukrászda létrehozása
: Dobszay Júlia
: Dobszay Júlia
Egy kereskedelmi vállalkozás létrehozása és müködésének bemutatása
: Kádár Dániel
: Kádár Dániel
Javaslatok chatbot fejlesztésére és tudásbázis készítése SAP törzsadatkezeléshez
: Somi Anita
: Somi Anita
Mesterséges Intelligencia és Chatbot-ok hatása a társadalomra.
: Klamó Viktória
: Klamó Viktória
Hitelszerződés sablonok strukturálása és módosítása egy pénzintézeti intézményben
: Hajdu Levente Pál
: Hajdu Levente Pál
Az adózási lehetőségek kifürkészhetetlen (?) útjai a kis- és középvállalkozások számára
: Simonfi Levente
: Simonfi Levente
Kereskedelmi vállalkozás létrehozása
: Lossó Viktória
: Lossó Viktória
Understanding the Concept and Importance of City Branding
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Egy termékvédjegy létrehozása és bevezetése, konkrét példa bemutatásán keresztül
: Totth Ádám
: Totth Ádám
The role of pricing strategies in the sustainable restaurant concept
: Takács Péter Gergő
: Takács Péter Gergő
The Smart City Concept and its Challenges in India
: Singh Amandeep
Published: (2023)
: Singh Amandeep
Published: (2023)
A változások menedzselése, avagy egy új szervezeti egység létrehozása egy multinacionális vállalatnál
: Kukk Ágnes
: Kukk Ágnes
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Egy videós tartalmakat gyártó vállalkozás létrehozása, az ötlettől egészen a szolgáltatás piacra jutásáig
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Similar Items
-
Szerződéskezelés digitalizálása
: Szakter Vivien -
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán -
Autófinanszírozási folyamatok digitalizálása SharePoint keretrendszerben
: Baukó Bence -
Az ügyfélszolgálat működése és az ügyfélkezelés egy multinacionális logisztikai vállalatnál
: Török Géza -
Virtuális ügyfélszolgálat, avagy egy új megoldás a CRM-ben
: Varga Viktória