Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakubek Dániel
További közreműködők: Szabó Krisztián
Kulcsszavak:business marketing
e-marketing - elektronikus marketing
internetmarketing
online marketing
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52095
Leíró adatok
Kivonat:Az online marketingkommunikáció az utóbbi évtizedben robbanásszerűenfejlődött és egyre több vállalat alkalmazza ezt a stratégiát üzleti célok eléréseérdekében. Az online marketingkommunikáció azonban nem egyszerűen csak onlinehirdetést jelent, hanem sokkal több annál: az ügyfélkapcsolatok kezelésétől aközösségi média kezeléséig, az influenszer marketingtől az automatizált e-mailkampányokig. Az online marketingkommunikáció alkalmazása azonban nem csak egyvállalat sikeres üzleti stratégiájának kulcsfontosságú eleme, hanem elengedhetetlena digitális világban való megmaradáshoz is.