Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jakubek Dániel
További közreműködők: Szabó Krisztián
Kulcsszavak:business marketing
e-marketing - elektronikus marketing
internetmarketing
online marketing
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52095

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg52095
005 20240124092945.0
008 240124suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Jakubek Dániel 
245 1 0 |a Online marketingkommunikáció alkalmazása egy vállalat marketingkommunikációs stratégiájában  |c Jakubek Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az online marketingkommunikáció az utóbbi évtizedben robbanásszerűenfejlődött és egyre több vállalat alkalmazza ezt a stratégiát üzleti célok eléréseérdekében. Az online marketingkommunikáció azonban nem egyszerűen csak onlinehirdetést jelent, hanem sokkal több annál: az ügyfélkapcsolatok kezelésétől aközösségi média kezeléséig, az influenszer marketingtől az automatizált e-mailkampányokig. Az online marketingkommunikáció alkalmazása azonban nem csak egyvállalat sikeres üzleti stratégiájának kulcsfontosságú eleme, hanem elengedhetetlena digitális világban való megmaradáshoz is. 
695 |a business marketing 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a internetmarketing 
695 |a online marketing 
695 |a vállalati marketing stratégiák 
700 1 |a Szabó Krisztián  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52095/1/Online%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3%20alkalmaz%C3%A1sa%20egy%20v%C3%A1llalat%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20strat%C3%A9gi%C3%A1j%C3%A1ban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52095/2/%C3%96sszefoglal%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52095/3/Jakubek%20D%C3%A1niel.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52095/4/Szakdolgozat_bira%CC%81lat_HNCGTH.pdf  |z Dokumentum-elérés