Az infláció. A magas inflációs környezet kialakulása a 2020-23-as években. A piaci szereplők üzleti magatartásának, fogyasztói ár-alakításának vizsgálata inflációs környezetben, különösen az élelmiszeripari szegmensben.
Elmentve itt :
Szerző: | Braun Bálint |
---|---|
További közreműködők: |
Ábel Dr.habil. István
Vajda Krisztina |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | energiaválság élelmiszeripar fogyasztói ár infláció kiskereskedelem koronavírus-járvány (COVID-19) |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52120 |
Hasonló tételek
Pénzügyi döntések magas inflációs környezetben
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
Egy FMCG vállalat helyzete magas inflációs környezetben
: Nagy Zsolt Patrik
: Nagy Zsolt Patrik
Vásárlási szokások változása a 2022-es magas inflációs időszakban
: Kövesdi Beáta
: Kövesdi Beáta
Gazdasági stabilitás és infláció
: Tusa Katalin
: Tusa Katalin
Infláció a rendszerváltás után Magyarországon
: Cseh Ágnes
: Cseh Ágnes
A vállalati haszonkulcs és az infláció új elem az infláció magyarázatában
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
: Ábel István, et al.
Megjelent: (2023)
Infláció napjainkban és az optimális válságkezelés
: Csöndör Bence
: Csöndör Bence
Az infláció hatásai a magyar gazdaságra
: Burai Dániel
: Burai Dániel
A hazai infláció a Maastrichti kritériumok tükrében
: Tóth Barbara
: Tóth Barbara
Az infláció és a "rezsicsökkentés" lakossági megítélése
: Oláh Olivér István
: Oláh Olivér István
Az infláció várható alakulása Magyarország EU-csatlakozását követően
: Garai Mónika
: Garai Mónika
A vendéglátás, mint kényelmi ételfogyasztás vizsgálata inflációs környezetben
: Havas Levente Vilmos
: Havas Levente Vilmos
A magyarországi infláció alakulása a 2006-2010-es időszakban
: Sövegjártó Gábor
: Sövegjártó Gábor
Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
: Verebi Zsuzsanna
: Verebi Zsuzsanna
Az energiakrízis és az inflációs helyzet hatása a budapesti vendéglátóhelyekre
: Lukács Regina Katalin
: Lukács Regina Katalin
Az infláció determináló tényezői az agráriumban, az élelmiszeriparban és a kiskereskedelemben
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2023)
A pénzügyi tudatosság mérése, az infláció hatása a magyar háztartások pénzügyi döntéseire
: Boros Csenge
: Boros Csenge
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
A pénzügyi tudatosság mérése, a covid és az infláció hatásai a háztartások vagyoni döntéseire
: Regős Csaba Gergő
: Regős Csaba Gergő
Személyes vásárlási szokások vizsgálata a Pepco áruházakban, pandémia és az infláció hatása a vásárlási szokásokra
: Laky Andrea
: Laky Andrea
Az infláció kiváltó okai és a kezelésére alkalmazott gazdaságpolitikai eszközök Magyarországon a Covid utáni időszakban
: Valach-Bohus Tímea
: Valach-Bohus Tímea
A hitelkockázat minimalizálása lakossági szegmensben
: Lipták Fanni
: Lipták Fanni
A Mercure Budapest Buda kombószállodává alakításának több szempontú elemzése
: Gartai Norbert
: Gartai Norbert
PÉNZÜGYI KULTÚRA VIZSGÁLATA AZ ÖNKORMÁNYZATI SZEGMENSBEN
: Gál Eszter
: Gál Eszter
Az online marketingkommunikáció térhódítása kisvállalati szegmensben
: Molnár Ákos Bence
: Molnár Ákos Bence
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
Margitszigeti Ensana Health Spa Szállodák bemutatása és azok zöld szállodává alakításának vizsgálata
: Szikora Ádám
: Szikora Ádám
Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata
: Máté Dorottya Adél
: Máté Dorottya Adél
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
Szereplők befolyásoló hatása a reklámokban
: Püski Henrietta
: Püski Henrietta
A Nissan Pulsar megjelenése Magyarországon a legnépszerűbb autópiaci szegmensben
: Farkas Dániel
: Farkas Dániel
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
: Kerschbaummayer Eliza
: Kerschbaummayer Eliza
Világítástechnikai szegmensben tevékenykedő kínai vállalat termékeihez kapcsolódó online vásárlási szokások
: Bokros Péter
: Bokros Péter
Magas szintű külföldi delegációk magyarországi, illetve magas szintű magyar delegációk külföldi programjának szervezése.
: Szegedi Ádám
: Szegedi Ádám
Magas szintű delegációk utazásának megtervezése
: Bencze Dorottya
: Bencze Dorottya
Hasonló tételek
-
Pénzügyi döntések magas inflációs környezetben
: Tóth Krisztián -
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs -
Egy FMCG vállalat helyzete magas inflációs környezetben
: Nagy Zsolt Patrik -
Vásárlási szokások változása a 2022-es magas inflációs időszakban
: Kövesdi Beáta -
Gazdasági stabilitás és infláció
: Tusa Katalin