Ügyfélelégedettség vizsgálata a Fióktelepen keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Bognár Boglárka |
---|---|
További közreműködők: | Juhász Bettina |
Kulcsszavak: | CRM fióktelep ügyfél ügyfélelégedettség ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52143 |
Hasonló tételek
ESD munkaruhák kezelési folyamatának kialakítása a Flextronics zalaegerszegi fióktelepén
: Tormássy Norbert
: Tormássy Norbert
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita
: Cseh-Németh Zita
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin
: Kóczián Katalin
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna
: Vanderlik Csenge Anna
Az ügyfélérték fogalma, ügyfélelégedettség az UniCredit Bankban
: Szabó Dávid
: Szabó Dávid
A mesterséges intelligencia használata a banki ügyfélelégedettség növelése érdekében
: Kiss Balázs
: Kiss Balázs
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
A KKV-k hitelezési folyamata, és a folyamat eredményességének visszamérése, ügyfélelégedettség kutatással
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
A Packeta értékesítési folyamatainak bemutatása az évek során érkező trendek és változások hatására, a tökéletes ügyfélelégedettség érdekében
: Kónya Dániel
: Kónya Dániel
Szállodamarketing a közösségimédián keresztül
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
Lenovo marketingstratégiájának elemzése
: Bognár Boglárka
: Bognár Boglárka
A franchise rendszerek bemutatása a Pizza EATaliano példáján keresztül
: Bognár Ákos
: Bognár Ákos
A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül
: Bognár Fanni
: Bognár Fanni
Egy vállalkozás számviteli információs rendszerének a vizsgálata
: Bognár Emese
: Bognár Emese
Újszerű üzleti modellek bemutatása a hálózati gazdaságban a kuponos oldalak példáján keresztül
: Bognár Judit
: Bognár Judit
A franchise tevékenység bemutatása az OBI Hungary Franchise Center Kft.-én keresztül
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
: Bognár Erika
Megjelent: (2007)
A közösségi média platformok emberi viselkedést befolyásoló hatásának vizsgálata
: Bognár Zita
: Bognár Zita
Komplex logisztikai tevékenység vizsgálata a Bertrans Zrt. újságnyomópapír kereskedelmi tevékenységének alapján
: Bognár Eszter
: Bognár Eszter
A hazai aktív korúak utazási szokásainak vizsgálata Nyugat-Magyarország turisztikai térségeinek összehasonlításában
: Bognár Bettina
: Bognár Bettina
Egy kisvállalkozás indításának jogi-, pénzügyi-, számviteli előfeltételeinek és gazdaságos működésének vizsgálata
: Bognár Márta
: Bognár Márta
A nemzetközi fogászati turizmus piacának vizsgálata a COVID-19 egészségügyi válsághelyzetben, fókuszban a francia küldőpiac
: Bognár Alida
: Bognár Alida
Lehet másképp is! Ügyfélélmény a Telekom világában Ügyfélelégedettség mérése és azok következményei
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Az Európai Unió közösségi programjainak és a pályázás folyamatának bemutatása egy gyakorlati példán keresztül. Geothermal Power Projekt - az ötlet megszületésétől a szerződéskötésig
: Bognár Edina Gizella
: Bognár Edina Gizella
Hitelintézetek könyvvizsgálatának bemutatása a hitelvizsgálat példáján keresztül
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
A Tao vizsgálata a vízilabdán keresztül
: Keszthelyi Rita
: Keszthelyi Rita
Márkától a lovebrandig - a MOL Bubi példáján keresztül
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
Franchise vizsgálata A Calzedonia példáján keresztül
: Nagy Bíborka
: Nagy Bíborka
Csődkockázati előrejelzés vizsgálata hazai vállalatokon keresztül
: Fődi Lili
: Fődi Lili
Az animáció szerepe a szállodaiparban a Floresta Hotel példáján keresztül
: Gálffy Boglárka
: Gálffy Boglárka
A turizmus árnyoldalainak vizsgálata – Hollandia példáján keresztül
: Virág Nikolett
: Virág Nikolett
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
Olasz diákcsoportok beutaztatása Magyarországra az Aktív Tours szemszögén keresztül
: Radics Boglárka
: Radics Boglárka
Ipari digitalizáció bemutatása egy elektronikus műszaknapló fejlesztésén és bevezetésén keresztül
: Gaál Boglárka
: Gaál Boglárka
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
A kulturális turizmus helyzete a világjárvány ideje alatt az utazásszervezés példáján keresztül
: Heidt Boglárka
: Heidt Boglárka
A SabeeApp szállodai szoftver bemutatása a balatonföldvári Hotel Főnix példáján keresztül
: Vértes Boglárka
: Vértes Boglárka
Kuponőrület, avagy a Glamour-napok fogyasztói magatartás vizsgálata
: Gál Boglárka
: Gál Boglárka
A kávé a hazai vendéglátásban
: Bognár Dominik
: Bognár Dominik
Hasonló tételek
-
ESD munkaruhák kezelési folyamatának kialakítása a Flextronics zalaegerszegi fióktelepén
: Tormássy Norbert -
Ügyfélelégedettség bemutatása a Citroën M5 Center példáján keresztül
: Cseh-Németh Zita -
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina -
Ügyfélelégedettség mérése a gépjárműértékesítésben a Duna Autó Zrt Peugeot példáján keresztül
: Kóczián Katalin -
A termékélmény örök emlék - Maximális ügyfélelégedettség a fotószolgáltatásban
: Vanderlik Csenge Anna