Henkel Magyarország Kft. a digitalizációban
Elmentve itt :
Szerző: | Fűfa Ferenc Bence |
---|---|
További közreműködők: |
Petrányi Ádám
Sándor Ágnes |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fúzió(k) kereskedelem koronavírus-járvány (COVID-19) összeolvadás(ok) szervezeti átalakulás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52145 |
Hasonló tételek
A CRM szerepe a banki digitalizációban
: Bencsik Bence Zsolt
: Bencsik Bence Zsolt
A GE Digital szerepe az ipari digitalizációban
: Lőrincz Bertalan
: Lőrincz Bertalan
Obsolete and Slow-Mover Inventory Handling at Henkel Magyarország Kft
: Südi Réka Virág
: Südi Réka Virág
A Henkel GMBH és a Henkel Magyarország Kft. elemzése szervezeti felépítés, szervezeti mendzsment, piaci helyzet és fenntarthatóság alapján
: Pirók Norbert
: Pirók Norbert
Hiteles és vonzó munkáltatói márkaépítés a Henkel Magyarország Kft példáján
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
Társasági adókedvezmények bemutatása és elemzése a Henkel Magyarország Kft.-nél
: Demeter Kitti
: Demeter Kitti
A Henkel Magyarország Kft. és a Tesco Global Áruházak Zrt. együttműködése
: Héder Anita Bianka
: Héder Anita Bianka
A Henkel Magyarország Kft. tevékenységének vizsgálata és a Persil piaci helyzetének elemzése
: Péter Laura
: Péter Laura
A Henkel logisztikai információs rendszere
: Pálhegyi Ármin
: Pálhegyi Ármin
Analysis of the Marketing Strategy of Henkel in Hungary
: Kurys Boglárka
: Kurys Boglárka
A logisztikai szolgáltalás színvonalának mérése a Henkel Magyarország Kft-nél A logisztikai szolgáltatás színvonalának vevői elégedettségre gyakorolt hatásai
: Horváth Tünde
: Horváth Tünde
Logisztikai költségcsökkentés a Henkel szállítmányozási területén
: Bozár Luca
: Bozár Luca
A munkaerő toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Henkel Magyarország Operations Kft. példáján keresztül
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
Suppliers and trading partners based on the Henkel system
: Szabó Dorottya Gina
: Szabó Dorottya Gina
A Henkel vállalat marketing és értékesítési stratégiája
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Analysis of Henkel’s inventory management processes of finished goods
: Hodossy Petra
: Hodossy Petra
A szépség ára egy stagnáló piacon - A Henkel Magyarország Kft. kozmetikai termékeinek piaci alakulása egy nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc példáján keresztül
: Bernáth Kinga Éva
: Bernáth Kinga Éva
Az információrendszer szerepe és kiaknázatlan lehetőségeinek feltárása egy kisvállalat esetében a kereskedelmi szférában
: Fűfa Ferenc Bence
: Fűfa Ferenc Bence
A fogyasztói szokások változása a fenntarthatóság jegyében és a Henkel zöld stratégiája.
: Gáncs Flóra Luca
: Gáncs Flóra Luca
A Spotless Hungary felvásárlása és integrálása a Henkel Customer Operation Management rendszerébe
: Kaczeus Gergő Ádám
: Kaczeus Gergő Ádám
Az ellátási lánc költség- és kockázatcsökkentése a Mono termékek gyártási stratégiájának felülvizsgálatával a Henkel gyakorlatában
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
A Henkel AG & Co. KGaA nemzetközi felvásárlási gyakorlata a Spotless Group SAS akvizíciójának példáján keresztül
: Mamuzsits Dóra
: Mamuzsits Dóra
A Szentkirályi Magyarország Kft vagyoni- pénzügyi-jövedelmezőségi helyzetének elemzése a beszámoló alapján
: Mrlyák Ferenc
: Mrlyák Ferenc
ING-ből NN Magyarország piacvezető életbiztosítójának márkaváltása
: Biró Ferenc
: Biró Ferenc
A Quintiles Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján.
: Tari Ferenc Gábor
: Tari Ferenc Gábor
Iparági összehasonlító elemzés a Panalpina Magyarország Kft. szállítmányozó vállalatnál
: Kun Dániel Bence
: Kun Dániel Bence
Az Unisys Magyarország Kft. elemzése vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi szempontból
: Rozgonyi Bence
: Rozgonyi Bence
A Masonite Magyarország Kft. végelszámolása
: Fincziczki Máté
: Fincziczki Máté
Pappas Auto Magyarország Kft. Marketingstratégiája
: Vass Gergő Dániel
: Vass Gergő Dániel
Emil Frey Magyarország Kft. IT Infrastruktúrája
: Gőcze Roland
: Gőcze Roland
Az Auchan Magyarország Kft. marketingstratégiája
: Baracskai Bettina
: Baracskai Bettina
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A Cheminova Magyarország Kft. pénzügyi elemzése
: Vida Réka
: Vida Réka
A Vitafoam Magyarország Kft. raktározási nehézségei
: Lacza-Doma Ágnes
: Lacza-Doma Ágnes
A Yamoto Magyarország kft. marketingmenedzsment tevékenyésge
: Reinhardt Norbert
: Reinhardt Norbert
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond
: Kováts Botond
Márkázás a Naturland Magyarország Kft.-nál.
: Bilkei Diána
: Bilkei Diána
A Hays Magyarország Kft. marketingstratégiájának elemzése
: Strba Tamás Dániel
: Strba Tamás Dániel
Zara Magyarország Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Barbarics Kata Klára
: Barbarics Kata Klára
Cheminova Magyarország KFT. árutovábbítási feladatainak koordinálása
: Fehér Cintia
: Fehér Cintia
Hasonló tételek
-
A CRM szerepe a banki digitalizációban
: Bencsik Bence Zsolt -
A GE Digital szerepe az ipari digitalizációban
: Lőrincz Bertalan -
Obsolete and Slow-Mover Inventory Handling at Henkel Magyarország Kft
: Südi Réka Virág -
A Henkel GMBH és a Henkel Magyarország Kft. elemzése szervezeti felépítés, szervezeti mendzsment, piaci helyzet és fenntarthatóság alapján
: Pirók Norbert -
Hiteles és vonzó munkáltatói márkaépítés a Henkel Magyarország Kft példáján
: Magyar Alexandra