Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Isaszegi Viktória Börte
További közreműködők: Kisfürjesi Nóra
Szabó Donát
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:21. század
fesztivál
fesztiválmarketing
hazai gazdaság
innováció és fenntarthatóság
közösségi média
népszerűség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52157
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatommal a hazai zenei fesztiválok sikerességének miértjére kerestem a választ. A pár évtizede hatalmas népszerűségnek örvendő ágazat hatalmas vonzást kört hoz létre, így nem csak a fesztivál, de az adott ország gazdaságában is nagy szerepet játszik. A szakdolgozatomban felmérem a külföldön elsajátított trendeket és azok itthoni adaptálását. A folyamatos innovációk, fenntarthatósági újítások mind-mind kiveszik a részüket a kényelmes és biztonságos fesztiválozásból, miközben a vendégélményt sem rontják. Ebből adódóan felmértem egy primer kutatással a fogyasztói elvárásokat és magatartást, melynek eredményét részletesen bemutatom. A szakdolgozatom elején feltett kérdéseimre a kutatásaim végén megkaptam a válaszokat. Legfőbb megállapításom, hogy az emberek a digitalizáció óta nagyobb igényük van az élmények szerzésére, mint tárgyi javakra. Ezeket pedig a fesztiválok teljesmértékben profitálnak.