Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
Elmentve itt :
Szerző: | Isaszegi Viktória Börte |
---|---|
További közreműködők: |
Kisfürjesi Nóra
Szabó Donát |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 21. század fesztivál fesztiválmarketing hazai gazdaság innováció és fenntarthatóság közösségi média népszerűség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52157 |
Hasonló tételek
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita
: Petyus Anita
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória
: Kóródi Viktória
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz
: Mellényi Réka Mercédesz
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás
: Pathó Barnabás
Zenei fesztiválok vizsgálata környezeti és gazdasági fenntarthatóság szempontjából
: Tipary Zsombor András
: Tipary Zsombor András
Hazai fesztiválturizmus, vidéki könnyű zenei fesztiválok összehasonlítása a fővárosival
: Konrad Kornélia
: Konrad Kornélia
Zenei fesztiválok a Balaton-felvidéken. Értékinterpretáció, kultúraközvetítés, informális tanulás
: Kósa Nikoletta
: Kósa Nikoletta
A hazai profitorientált zenei fesztiválok digitális marketing kommunikációs stratégiái
: Zsiros Botond
: Zsiros Botond
Fenntartható zenei fesztiválok- A Sziget fesztivál összehasonlítása a Flow fesztivállal
: Maklári Katalin Fanni
: Maklári Katalin Fanni
Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába
: Tar Dániel
: Tar Dániel
A magyar zenei fesztiválok fogyasztói igényeinek a változása, valamint hatása a kínálati oldalra
: László Anna Virág
: László Anna Virág
Konfliktuskezelés vizsgálata a munkahelyi csoportok sikeressége szempontjából
: Ember Viktória Judit
: Ember Viktória Judit
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
A nem magyar anyanyelvű diákok integrációjának sikeressége
: Stefanich Aliz
: Stefanich Aliz
Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében
: Pocker Tünde
: Pocker Tünde
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
A Metallica zenei kommunikációja
: Rhorer Márk
: Rhorer Márk
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja
: Csáfordi Dávid
: Csáfordi Dávid
Elektronikus zenei rendezvények marketingstratégiája
: Csibi Péter
: Csibi Péter
Az Apple sikeressége avagy a nagy Apple leleplezés
: Lengyel Fruzsina
: Lengyel Fruzsina
Az Accor márkája és annak sikeressége vendégvélemények alapján
: Skoperda Kata
: Skoperda Kata
Zenei katarzis a XXI. században
: Szécsényi Ádám
: Szécsényi Ádám
A zenei rendezvények környezeti felelősségvállalása
: Böröczky Enikő
: Böröczky Enikő
A vállalati sikeresség a PR és az arculatelmélet tükrében
: Duska Borbála
: Duska Borbála
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
A projektkockázatok hatásának bemutatása a kisvállalkozás sikeresség példáján keresztül
: Jedlicska Dóra
: Jedlicska Dóra
Az erőszakmentes kommunikáció jelentősége és sikeressége az ügyfélszolgálat világában
: Takács Tímea
: Takács Tímea
Gasztronómiai fesztiválok Magyarországon
: Simon Nikolett
: Simon Nikolett
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
A fúziók és felvásárlások megvalósulása és sikeressége a 21. században
: Berg Veronika
: Berg Veronika
Fornetti - A felvásárlásához vezető út, illetve a külföldi terjeszkedés sikeressége
: Bartucz Dominik
: Bartucz Dominik
Zenei összhang a különbségekben magyar és román előadók self-brand építése
: Stoica Alex Raul
: Stoica Alex Raul
Gasztronómiai fesztiválok és fesztiválgasztronómia
: Németh Attila
: Németh Attila
Hasonló tételek
-
Magyarországi zenei fesztiválok gazdaságra gyakorolt hatásai
: Petyus Anita -
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória -
Magyarországi zenei fesztiválok komplex vizsgálata a pandémia idején
: Kóródi Viktória -
VIP szolgáltatások elemzése a zenei fesztiválok piacán
: Mellényi Réka Mercédesz -
Lojalitás kialakulása a fogyasztókban hazai zenei fesztiválok esetében
: Pathó Barnabás