Az ügyfélmenedzsment, humán erőforrások és szolgáltatásmenedzsment szerepe a számviteli szolgáltatásokban
Elmentve itt :
Szerző: | Dobos Kíra Cintia |
---|---|
További közreműködők: | Kuklisné Bors Katalin |
Kulcsszavak: | adatrögzítés HR Kék Quinsys kézzel könyvelés könyvelés online számla papíralapú számla Patikapartner Zrt. SAP számlarögzítés szolgáltatásmenedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52209 |
Hasonló tételek
Ügyfélmenedzsment a bankszférában
: Király Fanni
: Király Fanni
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában
: Balogh Adél
: Balogh Adél
Ellátásilánc-menedzsment a szolgáltatásokban
: Elbert Kristóf Máté
: Elbert Kristóf Máté
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba
: Szauer Márton Csaba
A lojális munkatárs szerepe a minőségi szolgáltatásokban
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2009)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2009)
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Digitalizáció és automatizáció az üzleti szolgáltatásokban
: dr. Németh Boglárka
: dr. Németh Boglárka
Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál
: Házi Renáta
: Házi Renáta
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
: Ódor Ágnes
: Ódor Ágnes
Szolgáltatásmenedzsment a légiközlekedésben
: Kleiber Konrád
: Kleiber Konrád
ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment
: Remetei Gitta Fatima
: Remetei Gitta Fatima
Nemzeti kultúrák megjelenése a szállodai szolgáltatásokban
: Császi Gréta
: Császi Gréta
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Sallai Huba
: Sallai Huba
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Flaskár Bence
: Flaskár Bence
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Ujvári Ildikó
: Ujvári Ildikó
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Grócz Barbara
: Grócz Barbara
Az ügyfélkapcsolat szerepe a szolgáltatásmenedzsment területén a gépjárműiparban
: Kövesdán Balázs
: Kövesdán Balázs
A szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Radovics Boglárka
: Radovics Boglárka
ITIL alapú IT szolgáltatásmenedzsment a gyakorlatban (A COVID-19 okozta kihívások a Service Desk életében)
: Dobos Krisztián
: Dobos Krisztián
Vezetői erőforrások aktiválása a coaching támogatásával
: Porkoláb Judit
: Porkoláb Judit
Helyi gazdaságfejlesztés, helyi erőforrások fenntartható hasznosítása
: Ferencz Gábor
: Ferencz Gábor
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
ÍÉJ Zrt. növekedési lehetőségei az erőforrások tükrében
: Weisz Mária
: Weisz Mária
Emberi erőforrások sajátosságai a kis- és középvállalatokban
: Czobor Alexa Bianka
: Czobor Alexa Bianka
Költségvetési adatbázis, a pénzügyi erőforrások felhasználásának átláthatóságához
: Csik-Rádi Marietta
: Csik-Rádi Marietta
Vállalati erőforrások optimalizálása a Geomárvány Kft.-nél
: Kormány Gergely
: Kormány Gergely
A szolgáltatásmenedzsment működése a Városgazdálkodási Kft-nél
: Zabb Károly
: Zabb Károly
Ellátási lánc a szolgáltatásokban - A magyar közigazgatás és a gyámügy kapcsolata
: Kovács Georgina
: Kovács Georgina
Elektronikus banki szolgáltatások főbb típusai és a szolgáltatásokban rejlő főbb kockázatok
: Faltay György
: Faltay György
Szolgáltatásmenedzsment a szállítmányozás tükrében, tekintettel a Ghibli cégcsoportra
: Vastag Nóra Andrea
: Vastag Nóra Andrea
Nonprofit HR - Az emberi erőforrások kiválasztásának hatékonysága nonprofit szervezeteknél
: Béla Katalin
: Béla Katalin
Biztosító társaságok ügyfélszolgálatának a minőség-ellenőrzése a szolgáltatásmenedzsment tükrében
: Janovicz Krisztina
: Janovicz Krisztina
Az elektronikus banki szolgáltatások főbb típusai és a szolgáltatásokban rejlő kockázatok különös tekintettel a mobilfizetésekre
: Böröczky Norbert
: Böröczky Norbert
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata - Szolgáltatásminőséget befolyásoló tényezők a vasúti személyszállításban
: Lomnici Ferenc Márk
: Lomnici Ferenc Márk
Emberi erőforrások hiánya, problémái és lehetséges megoldásai egy szállodára kivetítve
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
Technológiai fejlődés az emberi erőforrások területén Papír aktáktól a mesterséges intelligenciáig
: Erdősi Nóra
: Erdősi Nóra
Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmendzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva
: Sallai Huba
: Sallai Huba
A humán stratégia szerepe a vállalatok életében A MOL-Csoport humán stratégiájának bemutatása
: Holló Petra
Megjelent: (2007)
: Holló Petra
Megjelent: (2007)
Hasonló tételek
-
Ügyfélmenedzsment a bankszférában
: Király Fanni -
Vevőkapcsolatok, belső ügyfélmenedzsment
: Kovács Viktória -
Az ügyfélmenedzsment szerepe a Hevesi Sándor Színház gyakorlatában
: Balogh Adél -
Ellátásilánc-menedzsment a szolgáltatásokban
: Elbert Kristóf Máté -
Mobil eszközök használata IT szolgáltatásokban
: Szauer Márton Csaba