Napi beszerzések egy ötcsillagos szállodában
Saved in:
Main Author: | Lövei Vivien |
---|---|
Other Authors: | Angyal Petra |
Kulcsszavak: | beszerzés Marriott napi ötcsillagos szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52215 |
Similar Items
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin
: Kapás Katalin
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetőségeinek vizsgálata egy ötcsillagos szállodában
: Tajmanov Vera
: Tajmanov Vera
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa
: Tamásy Alexa
Hulladékgazdálkodási lehetőségek és megoldások vizsgálata egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Mozga Lilla
: Mozga Lilla
Beszerzések, közbeszerzések folyamata egy állami költségvetési szervnél
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Tulajdonosváltás a Boscolo Budapest élén – Brandbevezetés egy magyarországi ötcsillagos szállodában
: Gyaraki Boglárka
: Gyaraki Boglárka
A fenntarthatóság és az étel pazarlás vizsgálata egy ötcsillagos budapesti szállodában
: Kővágó Jázmin
: Kővágó Jázmin
Egy hamburgerező napi operatív folyamatai és működési struktúrája
: Nagy Attila
: Nagy Attila
Lakásszövetkezeti napi munkát támogató szoftver tervezése
: Dióssy István
: Dióssy István
A dohányzási szokások vizsgálata és szerepe a minden napi életben
: Harangozó Vivien Gabriella
: Harangozó Vivien Gabriella
Kávéházak kínálata a kezdetektől a mai napi újhullámos kávézókig
: Kreisz Ágnes Andrea
: Kreisz Ágnes Andrea
A budapesti ötcsillagos luxusszállodák értékesítési szolgáltatásainak marketingeszközeinek sajátosságai
: Melcher Bálint
: Melcher Bálint
A Spa létjogosultsága a budapesti ötcsillagos business szállodákban
: Erdei Anna Boglárka
: Erdei Anna Boglárka
Négy- és Ötcsillagos szállodák Housekeeping részlegének összehasonlító elemzése
: Schull Angelika Mária
: Schull Angelika Mária
GE Hungary Kft napi ciklikus leltározási folyamatainak elemzése és auditálása
: Csoma Bianka
: Csoma Bianka
Napi fogyasztási cikkek e-kereskedelme a koronavírus megjelenése utáni években
: Kormos Kristóf András
: Kormos Kristóf András
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
A technológiai fejlődés hatása az ötcsillagos luxus szállodai szolgáltatásra
: Eső Marianna
: Eső Marianna
Shopper & Customer marketing eszközök vizsgálata napjainkban a napi fogyasztási cikkek szektorban
: Halácsy Márton
: Halácsy Márton
A Magyar Képesítési Keretrendszer deskriptorainak alkalmazási lehetőségei a szaktanárok napi gyakorlatában
: Palencsárné Kasza Marianna
: Palencsárné Kasza Marianna
A koronavírus befolyása a napi- és hetilapok eladására, hatása a tartalomfogyasztókra
: Kollát Jennifer
: Kollát Jennifer
Egy kis- és középvállalkozás életútja a faktoring vállalkozásban a nulladik fázistól a napi kapcsolattartásig
: Oláh Klaudia Bernadett
: Oláh Klaudia Bernadett
Versenytárselemzés az ötcsillagos budapesti szállodák körében különös tekintettel az árazásra
: Domiter Rebeka Dóra
: Domiter Rebeka Dóra
Multi-Motor és Bringa Kft. ügyfélkapcsolati rendszere, kommunikációs stratégiája, napi szintű gyakorlata
: Hegyes Balázs
: Hegyes Balázs
Egy ötcsillagos szálloda létesítése Keszthelyen és annak hatása a város és a környék turizmusára
: Olt Julianna
: Olt Julianna
A szervezeti kultúra hatása a szolgáltatások színvonalára, budapesti ötcsillagos szállodák példáján keresztül
: Olajos Zsuzsanna
: Olajos Zsuzsanna
Az élelmiszer-pazarlás problémakörének vizsgálata egy spanyol szállodában
: Csáti Réka Rebeka
: Csáti Réka Rebeka
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
A recepció tevékenysége a szállodában
: Farkas Levente
: Farkas Levente
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
A minőségmenedzsment és a vendégelégedettség kapcsolata, fontossága három és ötcsillagos szálloda példáján, Budapesten.
: Nagy Aletta
: Nagy Aletta
DIPLOMAKÖZELI FIATALOK BETANÍTÁSA ÉS MUNKÁJUK HATÁSA EGY NÉMETORSZÁGI SZÁLLODÁBAN
: Kertész Dóra Erika
: Kertész Dóra Erika
A wellness és konferencia specializáció bemutatása egy budapesti szállodában
: Szakály Andrea
: Szakály Andrea
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában
: Király Szabolcs
: Király Szabolcs
Temetni kell-e a nyomtatott sajtót? A Heti Válasz helyzete a közéleti, gazdasági napi- és hetilapok piacán
: Lőrincz Mária Magdolna
Published: (2014)
: Lőrincz Mária Magdolna
Published: (2014)
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Similar Items
-
Motivációkutatás egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Kapás Katalin -
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetőségeinek vizsgálata egy ötcsillagos szállodában
: Tajmanov Vera -
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa -
Hulladékgazdálkodási lehetőségek és megoldások vizsgálata egy budapesti ötcsillagos szállodában
: Mozga Lilla -
Beszerzések, közbeszerzések folyamata egy állami költségvetési szervnél
: Kovács Dávid