Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
Elmentve itt :
| Szerző: | Mezei Melinda Anita |
|---|---|
| További közreműködők: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Tóth-Gyulai Erika Kitti |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | influenszer marketing marketingeszközök Offline marketing online marketing tartalommarketing |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52220 |
Hasonló tételek
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit
: Slezák Kitti Judit
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra
: Huri Bianka Alexandra
Viselkedési közgazdaságtan a szépségiparban
: Taylor Rebeka Leah
: Taylor Rebeka Leah
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Zsiga Zsanett
: Zsiga Zsanett
A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
: Szecskó Evelin
: Szecskó Evelin
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Az influenszermarketing pszichológiai hatásai a szépségiparban
: Sipeki Zsófia Gabriella
: Sipeki Zsófia Gabriella
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Az influenszer marketing szerepe a sportolási szokások, és trendek alakításában
: Bíró Zsanett
: Bíró Zsanett
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Szakember vagy influenszer avagy az influenszerek és a fogyasztói döntéshozatal összefüggései az egészségtudatosság terén
: Suba Vanda
: Suba Vanda
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A közösségi média hatása a fogyasztói magatartásra a szépségiparban
: Bedő-Szabó Tímea
: Bedő-Szabó Tímea
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a szépségiparban
: Vojtkó Vanda
: Vojtkó Vanda
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
A koronavírus járvány és a válság hatása a szépségiparban tevékenykedő kis- és középvállalkozásokra
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon
: Kákonyi Anna
: Kákonyi Anna
A többcsatornás értékesítés lehetőségei és kihívásai
: Kárász Márta
: Kárász Márta
Az online marketing kihívásai
: Jáksó Anna Edina
: Jáksó Anna Edina
Kisvállalkozások növekedési lehetőségei és kihívásai A Cantalup Bt. hosszútávú tervei
: Ádám Zsuzsanna
: Ádám Zsuzsanna
A változó világ kihívásai és lehetőségei Jordániában
: Ozsváth Eszter
: Ozsváth Eszter
Az overtourism kihívásai és megoldási lehetőségei Európában
: Király Karolina
: Király Karolina
Az Internet of Things marketing kihívásai
: Magony Gabriella
: Magony Gabriella
Hasonló tételek
-
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta -
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda -
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit -
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin -
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra