Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
Elmentve itt :
Szerző: | Mezei Melinda Anita |
---|---|
További közreműködők: |
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Tóth-Gyulai Erika Kitti |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | influenszer marketing marketingeszközök Offline marketing online marketing tartalommarketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/52220 |
Hasonló tételek
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit
: Slezák Kitti Judit
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra
: Huri Bianka Alexandra
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
: Szecskó Evelin
: Szecskó Evelin
Tudatos image építés a szépségiparban
: Gorcsa Carmen
: Gorcsa Carmen
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
Az influenszerek hatása a fogyasztói szokásokra a szépségiparban
: Kékesi Tifani
: Kékesi Tifani
Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Szakember vagy influenszer avagy az influenszerek és a fogyasztói döntéshozatal összefüggései az egészségtudatosság terén
: Suba Vanda
: Suba Vanda
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Az influencerek világa és Z generációs megítélésük a szépségiparban
: László Fanni
: László Fanni
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
Egy új kereskedelmi egység létesítése és piaci bevezetése a szépségiparban
: Vojtkó Vanda
: Vojtkó Vanda
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A koronavírus járvány és a válság hatása a szépségiparban tevékenykedő kis- és középvállalkozásokra
: Makarész Adriána
: Makarész Adriána
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A szépségiparban jelenlévő hajkozmetikai termékeket forgalmazó multinacionális cégek helyzete és viselkedése a hazai piacon
: Kákonyi Anna
: Kákonyi Anna
A többcsatornás értékesítés lehetőségei és kihívásai
: Kárász Márta
: Kárász Márta
Az online marketing kihívásai
: Jáksó Anna Edina
: Jáksó Anna Edina
Az overtourism kihívásai és megoldási lehetőségei Európában
: Király Karolina
: Király Karolina
Az Internet of Things marketing kihívásai
: Magony Gabriella
: Magony Gabriella
A közúti áruszállítás kihívásai és jövője
: Zsákainé Kis Melinda
: Zsákainé Kis Melinda
Likvid fogyasztói magatartás és marketing kihívásai Magyarországon
: Kisfürjesi Nóra
Megjelent: (2023)
: Kisfürjesi Nóra
Megjelent: (2023)
Menedzsment a piacvezető bank világában
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
Munkahelyi kommunikációs készségfejlesztés lehetőségei és kihívásai. Hatékonyságának mérése és kiértékelése
: Nagy Lilla
: Nagy Lilla
Egy professzionális szolgáltatás kihívásai - igények és válaszlehetőségek
: Hegedüs Anita
: Hegedüs Anita
Az etikus marketing szerepe és kihívásai a XXI. században
: Máté Gergely
: Máté Gergely
Zenekarok lehetőségei az elérés növelésére a digitális marketing eszközeivel
: Takács Anita
: Takács Anita
Az adózási morál jelentősége és befolyásoló tényezői
: Mezei Melinda
: Mezei Melinda
Hasonló tételek
-
Fenntarthatóság a szépségiparban
: Slezák Kitti Judit -
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda -
Influencer marketing megjelenése a divat- és szépségiparban
: Huri Bianka Alexandra -
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin -
A vásárlásösztönzés szerepe a szépségiparban
: Szecskó Evelin