A CRM tevékenységek stratégiai jelentősége az ügyfélszerzés- és ügyfélmegtartás szempontjából, a prémium autószegmensben
Elmentve itt :
| Szerző: | Katona Bettina |
|---|---|
| További közreműködők: | Jackel Katalin |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | CRM, ügyfélgondozás, marketing, autóipar |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5223 |
Hasonló tételek
Ügyfélmegtartás a bankszektorban
: Rusvai Norbert Béla
: Rusvai Norbert Béla
E-kommunikáció és ügyfélmegtartás a Decathlonnál
: Juhász Anna
: Juhász Anna
Az Aegon Premium által használt értékesítési modellek és gyakorlati tevékenységek elemző bemutatása
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
Az egészségturizmus jelentősége, és a Prémium Hotel Panoráma fejlesztési lehetőségei
: Steier Bálint
: Steier Bálint
Ügyféladatok kezelése és a felhasználók védelme CRM rendszerek szempontjából
: Posvai Kitti
: Posvai Kitti
Az ügyfélmegtartás és a törzsvásárlói rendszerek kapcsolata a drogerie markt és a Rossmann Drogéria példáján keresztül
: Szilágyi Zsófia
: Szilágyi Zsófia
A CRM jelentősége egy bank ügyfélkapcsolat kezelésében
: Szabó Roland
: Szabó Roland
Prémium kisállatszálloda stratégiája Magyarországon
: Tóth Katalin
: Tóth Katalin
A CNI Kft. stratégiai elemzése a nemzetközi piacra lépés szempontjából
: Kovács Tibor
: Kovács Tibor
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
New premium chocolates on the Hungarian market
: Csirmaz Edit
: Csirmaz Edit
A beszállító fejlesztés jelentősége a beszerzési kapcsolatmenedzsment szempontjából
: Medgyesi Krisztina
: Medgyesi Krisztina
CRM rendszerek - CRM az E.ON-nál
: György László Dávid
: György László Dávid
Prémium Apartmanház üzemeltetése a járványhelyzet alatt
: Haag Bianka Luca
: Haag Bianka Luca
Bormarketing a prémium kategóriában Gere Attila pincészete a villányi borvidéken
: Bodó Réka
: Bodó Réka
Prémium autómárkák stratégiája A Lexus modellbevezetésének esettanulmánya és a magyar autópiac kihívásai
: Sólyom Lili
: Sólyom Lili
A kereskedelmi tevékenységek szerepe és stratégiái az elektronikai ipar kiszolgálásában - a Microsolder Kft. példáján keresztül
: Nagy-Regős Dániel
: Nagy-Regős Dániel
A vevő és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése egy autóipari beszállítói cég szempontjából
: Nagy Szabina
: Nagy Szabina
Dependence of adequate risk premium on exposure to peril
: Tichy-Rács József
: Tichy-Rács József
Az akvizíciós prémium alakulása magyarországi M&A ügyleteknél
: Gaál Lajos
: Gaál Lajos
A Kulcs-Készlet Prémium szoftver bevezetésének tapasztalatai
: Fehér András Gyula
: Fehér András Gyula
Tunézia turizmusának komplex elemzése és jelentősége a magyarországi piac szempontjából
: Mészáros Janka
: Mészáros Janka
A szabadidős tevékenységek jelentősége és tendenciái az élménytársadalomban - Fókuszban az X és az Y generáció
: Fehér Borbála
: Fehér Borbála
Német prémium autómárkák a piacon és sajátosságaik Magyarországon
: Liebl Alfréd
: Liebl Alfréd
A "Premium Fighter" bokszkesztyű bevezetése a hazai piacra
: Szabó Mónika
: Szabó Mónika
CRM rendszerek
: Szántai Anita
: Szántai Anita
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
CRM rendszerek
: Botha Tibor
: Botha Tibor
Volvo életérzés, avagy a prémium kategória túlélési esélyei
: Pap Dávid
: Pap Dávid
Prémium autómárkák piaci helyzete és lakossági megítélése Magyarországon
: Pollák Árpád András
: Pollák Árpád András
A CRM rendszerek jelentősége és a Salesforce bevezetése a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Báthori Anna Fédra
: Báthori Anna Fédra
A PremiumCool Kereskedelmi Kft. költséggazdálkodásának elemzése és fejlesztése
: Mikula Krisztina
: Mikula Krisztina
CRM a gyakorlatban
: Rusvai Norbert
: Rusvai Norbert
A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN
: Kristóf Kitti
: Kristóf Kitti
A marketing hatása az autómárkák világában - Magyar piac, prémium szegmens
: Borsi Gergely
: Borsi Gergely
CRM és hatékonyság
: Gáspár Dominika
: Gáspár Dominika
CRM rendszer bevezetése egy KKV ügyfélszolgálatában Kihívások, előnyök és ajánlások
: Sziráki Bettina
: Sziráki Bettina
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
Az egészségpénztár CRM stratégiája
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
A Front Office részleg újításának lehetőségei a Premium Apartmanházban
: Lukács Kristina
: Lukács Kristina
Hasonló tételek
-
Ügyfélmegtartás a bankszektorban
: Rusvai Norbert Béla -
E-kommunikáció és ügyfélmegtartás a Decathlonnál
: Juhász Anna -
Az Aegon Premium által használt értékesítési modellek és gyakorlati tevékenységek elemző bemutatása
: Bálint Noel Tamás -
Az egészségturizmus jelentősége, és a Prémium Hotel Panoráma fejlesztési lehetőségei
: Steier Bálint -
Ügyféladatok kezelése és a felhasználók védelme CRM rendszerek szempontjából
: Posvai Kitti