KKV- digitalizációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: László Szandra
További közreműködők: Krén Dóra
Sándor Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
digitalizáció
digitális gazdaság
kis- és középvállalkozás - KKV
ügyfélprogramok
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52258

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52258
005 20240124093512.0
008 240124suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a László Szandra 
245 1 0 |a KKV- digitalizációja  |c László Szandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a kkv. szektordigitalizációjával foglalkoztam. Munkahelyem digitalizációs munkavégzésiképességei fejlesztése előtt a szakirodalom segítségével áttekintettem azt,hogy egyáltalán mit is jelent a digitalizáció a vállalkozások számára, milyenterületeken használható. A digitalizáció a termeléstől az adatfeldolgozáson ésa kapcsolattartáson keresztül egészen az üzleti elemzésig segíti avállalkozásokat.Mivel önálló munkámban egyberuházást készítettem elő, foglalkoztam azzal is, milyen módon lehetségeselemezni az informatikai beruházások költségeit és hasznait. A feladatom egyCRM rendszer bevezetésének előkészítése volt, így vizsgáltam a lehetséges CRMtípusokat. Egy általános felmérés alapján mutattam be a hazai kkv-kdigitalizációjának szintjét. Ez az adott tervezett projektem kapcsán azértfontos, mivel ezek a vállalkozások adják a potenciális ügyfélkörünket.Fejlesztésnek akkor látom értemét, ha az ügyfél oldalon is megfelelő adigitális kultúra. Az ügyfélkapcsolat alapját képező digitális eszköz használatelterjedt. Egyéb területeken van még fejleszteni való.Egy pénzügyi szolgáltatásokatnyújtó irodában dolgozom, ahol az adatok kezelését jelentősen gyorsította ésegyszerűsítette a digitalizáció. Ugyanakkor a hagyományos kapcsolódási formáknem kis mértékben lassítják ügyfeleink igényeinek kielégítését. Erre keres aziroda megoldást egy ügyfélkapcsolati portál kiépítésével. Az iroda munkájátmegkönnyítő fejlesztéssel kapcsolatos előkészítő tevékenységemen keresztülmutattam be, milyen tevékenységekkel jár egy digitális projekt megvalósítása. Afeladatom egy ügyfélkapcsolati (CRM) rendszer bevezetésének előkészítése volt.A konkrét igények pontos meghatározása az első. Ezek ismeretében tudnak azutánesetleg külső szakemberek, szállítók érdemben segíteni. Alaposan körül kelljárni a lehetséges megvalósításai módokat. Érdemes előzetes számításokatvégezni a várható költségekkel és lehetséges hasznokkal kapcsolatban. Ezek alépések egy olyan anyagot eredményeznek, amely felhasználásával a vállalatvezetője tud dönteni a továbbiakról. 
695 |a CRM 
695 |a digitalizáció 
695 |a digitális gazdaság 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a ügyfélprogramok 
700 1 |a Krén Dóra  |e ths 
700 1 |a Sándor Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52258/1/L%C3%A1szl%C3%B3_Szandra_BP3MZV.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52258/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem%20al%C3%A1%C3%ADrt.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52258/3/BA_O_L%C3%A1szl%C3%B3_Szandra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52258/4/BA_B_L%C3%A1szl%C3%B3_Szandra.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52258/5/szakdolgozat-biralat-es-javaslat_L%C3%A1szl%C3%B3%20Szandra.pdf  |z Dokumentum-elérés