A hírlevél hatékonysága és kihívásai a digitalizáció korában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Dudás Viktor
További közreműködők: Réthi Dr. Gábor
Takács Bernadett
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:célcsopor(tok)
digitalizáció
e-marketing - elektronikus marketing
hatékonyság
személyre szabott szolgáltatás(ok)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/52273

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg52273
005 20240124093547.0
008 240124suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Dudás Viktor 
245 1 2 |a A hírlevél hatékonysága és kihívásai a digitalizáció korában  |c Dudás Viktor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Napjainkban az online marketing hatékonyságának mérése kulcsfontosságúvá vált a vállalatokéletében. A jelenlegi versenyképes üzleti környezetben minden vállalat igyekszik a lehetőlegtöbb és leghatékonyabb módon elérni a fogyasztókat. Korunk egyik leghatékonyabbeszközeként az online marketing bizonyult és ezek az online marketing csatornák sok vállalatstratégiájának elengedhetetlen részévé váltak.Az internet fejlődésével és a folyamatos digitalizációval a reklámtevékenység fokozottan adigitális reklámozás irányába tolódott el. Ahhoz, hogy a vállalatok a legjobb szolgáltatást tudjáknyújtani, illetve maximalizálják a profitot, muszáj megismerniük a fogyasztói szokásokat,magatartást, valamint fel kell mérnünk, hogy a fogyasztók hogyan és mennyire érzékelik azonline marketing eszközöket.A marketingkommunikációs eszközök lehetőséget adnak a vállalatok számára, hogy azértékesített termékeikről, szolgáltatásaikról, vagy a márkáról üzenetet közvetítsenek afogyasztók felé közvetlenül, vagy közvetve, azzal a szándékkal, hogy vásárlásra ösztönözzékőket. Emellett ezeket az eszközöket használják fel a márkaismertség kialakítására a potenciálisfogyasztók körében.A fogyasztók többsége szívesebben értesül egyes cégekről, márkákról, promóciókról, vagy akárkedvezményekről e-mailen keresztül, mivel a hírlevelek tartalma releváns információkkalszolgál, legyen az egy termék ára, minősége, vagy bármilyen egyéb jellemzője. Ezek azinformációk megkönnyítik a döntéshozatalt számukra vásárlás előtt. Az online vásárlások sorána fogyasztók „nyomokat” hagynak maguk után a különböző platformokon történőmegosztásokkal, illetve a böngészési előzményeikkel. Ezek segítségével a vállalatok többetmegtudnak a fogyasztók igényeiről.Szakdolgozatom célja az online marketingkommunikációs hatékonyságának mérése volt, ezenbelül pedig a hírlevelek hatékonyságát vizsgáltam.Dolgozatom bevezető részében ismertettem dolgozatom célját, emellett pedig említést tettem ajelenlegi digitalizált világ hatásairól, majd ismertettem a hírlevelekkel kapcsolatoshipotéziseimet. A dolgozat szakirodalmi részében bemutattam a személyre szabott szolgáltatásfontosságát, a termék és szolgáltatás közötti jelentősebb eltéréseket, emellett kitértem az onlinemarketingkommunikációs eszközökre is, melyek – és főként a hírlevél – a kutatásom alapjátképezték. Továbbá részleteztem a 7P marketingmix elemeit, majd érintőlegesen említést tettema fogyasztói magatartásra. A szakirodalmi rész áttekintését követően ismertettem a kutatásoncélját, metódusát és eredményét. Kutatásom eredménye megmutatta, hogy az általam felállítotthipotézisek helytállónak bizonyultak és a hírlevél valóban nem a leghatékonyabbmarketingkommunikációs eszköz. 
695 |a célcsopor(tok) 
695 |a digitalizáció 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a hatékonyság 
695 |a személyre szabott szolgáltatás(ok) 
700 1 |a Réthi Dr. Gábor  |e ths 
700 1 |a Takács Bernadett  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52273/1/Dud%C3%A1s_Viktor_AWSPXJ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52273/2/BA_O_Dud%C3%A1s_Viktor.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52273/3/Duda%CC%81s%20Viktor_szakdolgozat-biralat_RG.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/52273/4/BA_B_Dud%C3%A1s%20Viktor.pdf  |z Dokumentum-elérés