Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kolozsvári Zsuzsanna
További közreműködők: Szeles Péter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Hírnévmenedzsment
Képzőművészet
Design
Kommunikáció
Magyarország
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/5229

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg5229
005 20170123091628.0
008 160429suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kolozsvári Zsuzsanna 
245 1 0 |a Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kolozsvári Zsuzsanna 
246 1 0 |a Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén = Reputation management in art and design  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban azt kutatom, hogy a hírnév milyen hatással van a képzőművészet és design területére Magyarországon. A hírnév, mint motivációs tényező a művészeknél. Mit jelent a hírnév ezen a két szakterületen? Hogyan lehet elérni? Mik a megfelelő módszerek a jó hírnév megszerzésére és megtartására? Hogyan befolyásolja a hírnév a közönség döntését egy művészeti alkotás vásárlásakor, kiállítás látogatásakor? Szakdolgozatomban szeretném megvizsgálni a közönség, mint fogyasztó döntési magatartását és a művészek hírnévhez való viszonyát is.  
695 |a Hírnévmenedzsment 
695 |a Képzőművészet 
695 |a Design 
695 |a Kommunikáció 
695 |a Magyarország 
700 0 1 |a Szeles Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/5229/1/SZAKDOLGOZAT_Kolozsvari_Zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés